Program

Izobraževanje

"Korona" je prinesla velike spremembe. Na splet je prišel nov segment uporabnikov, ki pred tem niso kupovali preko digitalnih kanalov, kar je neizogibno prineslo tudi spremembe v sami segmentaciji uporabnikov. Ali veste, kako lahko segmentacija na strateškem nivoju pripomore k bolj učinkovitemu marketingu in prodaji na spletu?

Na DMS webinarju si bomo ogledali plastično predstavitev segmentiranja uporabnikov in razmišljali, kako lahko s tem izboljšamo poslovne rezultate. Predstavili bomo postopek segmentacije uporabnikov in različne tipe segmentiranja uporabnikov. Skozi analizo vedenja posameznih skupin uporabnikov bomo spoznali, kako lahko s pomočjo teh podatkov prilagodimo komunikacijo in uporabniško izkušnjo novim segmentom uporabnikov. V našo družbo smo povabili Andraža Štalca (Red Orbit).

Oktobrski DMS webinar bo potekal v torek, 20. oktobra, med 14:00 in 15:00. Udeležba je za člane DMS brezplačna.
Komu je izobraževanje namenjeno?

Vsebina je primarno namenjena tistim, ki se ukvarjate z digitalnim in performance marketing, webinar pa bo zagotovo zanimiv za vse navdušence nad digitalnim marketingom.

o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 280 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
večkot 70 dogodkov letno
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice