Tokratni marketinški ponedeljek se je vrtel okoli vprašanja, ki si ga verjetno v teh dneh postavlja veliko marketingašev - kako v tem obdobju ohraniti marketinške proračune? Kako naj v teh časih, ko se v marsikateri kategoriji pričakujejo ali pa so se že zgodili padci povpraševanja, marketing zagovarja svoje aktivnosti? Ali se lahko karkoli naučimo iz krize po letu 2008/2009, ko so se zmanjševale investicije tudi v marketing? Se lahko kaj naučimo iz primerov podjetij, ki so tudi med krizo sistematično vlagala v marketing, kar je prineslo rast po krizi?
Kako učinkovito zagovarjati vlaganje v raziskave vedenja potrošnikov in uporabnikov, razvoj novih izdelkov, komunikacijske akcije, vsebinski marketing, nagrajevanje lojalnost? Primož Hvala (Human&Sales Consuting) se je pogovarjal s Petro Čadež (Atlantic Grupa) in Mitjo Tuškejem (Skupina Formitas).
Dogodek je namenjen vsem, ki vas zanima, kako vodstvu podjetja dokazovati vrednost marketinga tudi v nepredvidljivem obdobju.
Mesečna srečanja Društva za marketing Slovenije, ki so na sporedu vsak zadnji ponedeljek v mesecu, smo preselili v online svet in jih spremenili v marketinške ponedeljke. Naredili smo še korak več in tako z vami ne bomo samo vsak zadnji ponedeljek v mesecu, ampak do nadaljnjega vsak ponedeljek ob 15:00!
Marketinški ponedeljki so 30-40 minutni spletni pogovori na aktualno marketinško temo. Vsak ponedeljek druga tema. Vsak ponedeljek drugi sogovorniki. A vsak ponedeljek natanko ob 15:00 in z možnostjo vašega sodelovanja z vprašanji ter komentarji. Na vsakem izmed marketinških ponedeljkov lahko tudi predlagate temo prihodnjega dogodka. Na dogodek lahko povabite tudi prijatelja, ki ni član DMS. :)