Program

Izobraževanje

V zadnjem letu so virtualni dogodki postali neizogiben del našega družbenega življenja. Želeli ali ne, osebne sestanke, delavnice, konference in vse druge oblike socialne povezanosti smo morali prenesti v virtualni svet. Na srečo nam dobro razvita tehnologija omogoča poustvarjanje teh izkušenj na spletu, toda gostovanje zanimivega in interaktivnega virtualnega dogodka je več kot samo zagon virtualne platforme.

Kako navdušiti udeleženca in kako izstopiti iz povprečja? O tem bosta na izobraževanju DMS Taktik predavala Matej Golob in Enej Gradišek iz podjetja CorpoHub.

Na izobraževanju vas bomo opremili z dragocenimi informacijami. Posebej se bomo posvetili:

  • Primerom najboljših praks virtualnih dogodkov glede na različno ciljno skupino, obseg in trajanje.
  • Pomenu posameznih korakov: načrtovanje - priprava - izvedba - "follow-up".
  • Ključnim podrobnostim: na kaj morate biti pozorni, da s svojim virtualnim dogodkom ostanete na pravi poti.
  • Kako se povezati z množico na daljavo: najprimernejša orodja za vključevanje in povezovanje poslušalcev, interaktivnost in vzajemnost.
  • Gostujoči predavatelji bodo delili svoje izkušnje o spletnih dogodkih, ki so jih pripravili in izvedli skupaj s CorpoHub-om.

Skozi izobraževanje bodo gostje na voljo tudi za vaša vprašanja. Svoje izkušnje s spletnimi dogodki bosta z nami delila Andrej Brvar, direktor InfoCentra Gospodarske zbornice Slovenije in Teja Stamać, samostojna strokovna sodelavka za komuniciranje, Pisarna za prenos znanja Univerze v Ljubljani.

Si želite navdušiti vaše udeležence, biti drugačni in še bolj zanimivi? Vabljeni v našo družbo!

DMS Taktik bo potekal v ponedeljek, 17. maja, med 15:00 in 16:00.
Komu je izobraževanje namenjeno?

Izobraževanje je namenjeno vsem, ki želite vaše virtualne dogodke spremeniti v virtualna doživetja, ki bodo navdušila udeležence! Izobraževanje je za člane DMS brezplačno.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam