V mesecu maju nadaljujemo s srečanji B2B središča DMS. »Buying Persone« so nekaj, kar poznamo že zelo dolgo. Ampak ali jih resnično pravilno uporabljamo? Ste jih v zadnjem mesecu dni spremenili? Jih v pogovoru s strankami uporabljate tako marketingaši kot tudi prodajalci? Če ste vsaj na eno vprašanje odgovorili z NE, potem se nam pridružite na delavnici B2B središča. Pripravili smo kratko 45-minutno delavnico, na kateri bomo skupaj definirali, kako priti do uporabnih »Buying Person« oziroma "idealnih kupcev" in preverili, ali resnično razumemo njihovo pravo vlogo in namen.
Ker bo delavnica intenzivna in bo zaželena vaša aktivna udeležba, je število sodelujočih omejeno zgolj na 20 oseb. Mesta na jutrišnjem dogodku so žal zapolnjena. V primeru velikega zanimanja bomo delavnico ponovili v petek, 22. maja, ob 11:00. V kolikor vam termin ustreza, se prijavite in dodali vas bomo na seznam udeležencev za prihodnji teden.
Program delavnice:
B2B središče je bilo oblikovano z namenom poglobitve znanj s področja B2B marketinga in z namenom izmenjevanja izkušenj. Prek različnih formatov predstavljamo dobre prakse, ki jih živijo podjetja na medorganizacijskih trgih, izmenjujemo izkušnje, predstavljamo novosti, člani lahko pridobivajo koristne informacije in znanja, se povezujejo …