Program

Dogodek

V mesecu maju nadaljujemo s srečanji B2B središča DMS. »Buying Persone« so nekaj, kar poznamo že zelo dolgo. Ampak ali jih resnično pravilno uporabljamo? Ste jih v zadnjem mesecu dni spremenili? Jih v pogovoru s strankami uporabljate tako marketingaši kot tudi prodajalci? Če ste vsaj na eno vprašanje odgovorili z NE, potem se nam pridružite na delavnici B2B središča. Pripravili smo kratko 45-minutno delavnico, na kateri bomo skupaj definirali, kako priti do uporabnih »Buying Person« oziroma "idealnih kupcev" in preverili, ali resnično razumemo njihovo pravo vlogo in namen.

Ker bo delavnica intenzivna in bo zaželena vaša aktivna udeležba, je število sodelujočih omejeno zgolj na 20 oseb. Mesta na dogodku so žal zapolnjena.

  • Uvod
  • 5 minut v skupinah – kako danes gledate na persone?
  • 10 minut za pregled razmišljanja
  • 10 minutna predstavitev miselnega okvirja za določanja person
  • 10 minut pogovora v skupini, kako bi lahko prišli do "idealnih kupcev" v obdobju po COVID-19
  • Zaključek
B2B SREDIŠČE

B2B središče je bilo oblikovano z namenom poglobitve znanj s področja B2B marketinga in z namenom izmenjevanja izkušenj. Prek različnih formatov predstavljamo dobre prakse, ki jih živijo podjetja na medorganizacijskih trgih, izmenjujemo izkušnje, predstavljamo novosti, člani lahko pridobivajo koristne informacije in znanja, se povezujejo …

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam