Program

Dogodek

Skoraj pred natanko letom dni smo se DMS-jevci nazadnje zbrali na dogodku marketing meetup, na katerem smo se pogovarjali o nativnem oglaševanju, v slovenščini pa se zanj uveljavlja izraz sožitno oglaševanje. To področje je še vedno zelo aktualno, 27. marca bosta to temo s praktičnega vidika predstavila Adrian Borie (Outbrain) in Kenneth López Triquell (Zemanta). Pogovor bo potekal v angleškem jeziku.

Uporabniki danes vedno manj zaupamo oglasom na televiziji, spletu in radiu. Mnogo bolj zaupamo vsebini. A ta mora biti privlačna in relevantna za občinstvo. V sredo, 27. marca, bomo ob 9:00 (sedež podjetja Zemanta, Celovška 32, Ljubljana) govorili o konkretnih primerih uporabe sožitnega oglaševanja. Spoznavali bomo, kako se upravljajo kampanje in kako lahko sožitno oglaševanje skrbi za izboljšanje uporabniške izkušnje.

Vabljeni k branju reportaž z naših preteklih dogodkov na temo sožitnega oglaševanja:

o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 200 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
RASTEMO ŽE VEČ KOT 40 LET
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice