Program

Dogodek
▪ Brezplačno za člane DMS.
▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 60 € + DDV.

Novembrsko športno središče bo posvečeno enemu najbolj priljubljenih športov zadnjih let v Sloveniji - kolesarstvu. Povabili smo dva vrhunska gosta, Mateja Mohoriča, enega od trojice najuspešnejših slovenskih kolesarjev in Milana Eržena, vodjo ekipe Bahrain Victorious. Z njima se bo pogovarjal Matic Flajšman.

Pričakujemo vas v sredo, 22. novembra ob 17.00 v Catering Labu (Kavčičeva ulica 66, Ljubljana). Pripravite se na športno vzdušje.

Med letošnjimi uspehi Mateja Mohoriča, ki tudi sam vozi za Bahrain Victorious, lahko naštejemo zmago v 19. etapi Dirke po Franciji, zmago na 5. etapi Dirke po Sloveniji ter končno drugo mesto, skupno zmago na Dirki po Poljski, postal pa je tudi svetovni prvak na makadamu. Odličnjak, zlati maturant, ki bi se po zaključeni gimnaziji lahko vpisal na katero koli fakulteto, je raje izbral profesionalno kolesarstvo. Je "izumitelj" posebnega položaja za spust, imenovanega žuželka, ki ga je prvič predstavil na svetovnem prvenstvu leta 2013, kjer je postal tudi mladinski svetovni prvak, a ga je leta 2021 Mednarodna kolesarska zveza prepovedala. Med drugim, sicer redko, uporablja tudi potopni sedež, ki se pri spustih lahko zniža, lani je uporabo tega uspešno demonstriral na kolesarskem spomeniku Milano - San Remo ter osvojil dirko. Zagotovo pa ste že slišali za Mohopedijo - nezaključeno biografsko škrbino o kolesarskem življenju in uspehih Mateja Mohoriča.

Milan Eržen je vodja ekipe Bahrain Victorious, po vložku pete največje kolesarske ekipe v svetovni seriji, pri kateri je vse od ustanovitve in ima s kolesarstvom dolgoletne izkušnje. Med drugim je bil športni direktor Adria Mobila, ko je tam tekmoval Primož Roglič. Rad poudari, da uspešnega kolesarja ne odlikuje zgolj talent, pač pa je nujno tudi trdo delo od sredine najstniških let naprej. Želi si, da bi se kolesarske ekipe povezale in skupaj nastopile na trgu. Kolesarske ekipe namreč veliko večino svojih prihodkov prejmejo od sponzorjev in so v tem zelo različne od drugih športnih ekip, ki milijone prejemajo od televizijskih pravic.

V Športnem središču se bomo tako pogovarjali, kako bi se kolesarske ekipe lahko marketinško povezale in kaj bi lahko ponudile uporabnikom. Kako bi lahko slovenska podjetja izkoristila Dirko po Sloveniji? Kako pomembne so inovacije v športu, kot je kolesarstvo? Kakšen napredek kolesarja je potreben vsako leto, da ostane v koraku z najboljšimi. Kako se razlikujejo priprave za tritedenske in krajše dirke pa tudi, kaj napovedujejo slovenski kolesarji za poletne olimpijske igre, ki bodo prihodnje leto v Parizu?

Do takrat vabljeni, da si preberete več o preteklih Športnih središčih:
Slovenija na vrhu koledarskega sveta
Kako izkoristiti ogromen potencial športnega marketinga?
Pridružite se nam v sredo, 22. novembra 2023, v Catering Labu.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam