Program

Dogodek

Zadnja leta so nam prinesla eksploziven tehnološki razvoj. Priča smo digitalizaciji obstoječih procesov in dvigu učinkovitosti. Pospešeno se spreminja tudi okolje, ki ustvarja nove potrebe in s tem odpira vrata za popolnoma nove rešitve. Ob vsem tem nas je k razmišljanju out of the box spodbudila tudi nova realnost, kar so idealne okoliščine za drugačne (digitalne) rešitve.

Na B2B središču bomo v družbi Barbare Strniša (BE-terna) in Taje Šerjak (ADD) govorili o marketingu inovativnih rešitev v B2B svetu.

  • S kakšnimi izzivi se sooča marketing, ko želi ustvariti povpraševanje v novih kategorijah?
  • Se splača sedaj vložiti v razvoj nove, drugače rešitve ali je bolje še malo počakati?
  • Kako se na tovrstne ponudbe odzovejo B2B kupci?
  • Smo še vedno priča previdnosti in počasnosti, ali se ta percepcija počasi spreminja?
  • Kako fleksibilen je B2B trg za nove načine razmišljanja in delovanja?
Novembrsko B2B središče bo v ponedeljek, 8. novembra, med 17:00 in 18:00.

>> PRIJAVA NA ONLINE DOGODEK

>> PRIJAVA NA DOGODEK V ŽIVO

O NAS

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 280 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
večkot 70 dogodkov letno
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice