Uporabljamo piškotke
Piškotki so vse informacije, ki jih obiskano spletišče shrani v brskalnik vaše naprave in kasneje prikliče z namenom zagotavljanja kontinuitete med posameznimi priklici spletne strani. Piškotke uporabljamo v več namenov, predvsem pa za izboljšanje vaše spletne izkušnje na naši spletni strani (na primer za shranjevanje podatkov ob vpisu v vaš račun). Politika piškotkov
EBITDA, ROI, denarni tok, prihodki, stroški, marže. Besede, ki so zelo pomembne za delo marketingašev, a se v marketingu z njimi pogosto neradi ukvarjamo. Finance in marketing sta v številnih podjetjih oddelka, ki težko najdeta skupni jezik. In na januarskem Marketing TOPX izobraževanju bomo skušali to vrzel premostiti s pomočjo strokovnjaka, ki odlično razume finance, hkrati pa zelo dobro govori tudi marketinški jezik.
Lovro Gruden bo predaval o tem, kateri finančni podatki so za marketingaše najpomembnejši, kako jih zbiramo in kaj lahko iz njih razberemo. Pomagal nam bo pri tem, da izračunamo profitabilnost naših produktov in ugotovimo, kateri so tisti produkti, ki podjetju prinašajo največ denarja ter zahtevajo našo posebno pozornost. Pojasnil bo tudi, kako marketingaš z razumevanjem finančnega jezika in finančnih podatkov izboljša svojo pozicijo v pogajanjih z ostalimi oddelki in vodstvom podjetja. Poslovni svetovalec bo na voljo tudi za vsa vaša vprašanja na temo povezovanja marketinga in financ.
Vabimo vas, da za "pokušino" preberete zapis s predavanja, ki ga je Lovro Gruden na Marketing TOPX izobraževanju pripravil v letu 2017.