Program

Izobraževanje

Na novembrskem Marketing TOPX izobraževanju bo Aleksandra Brank (CX Institute) predavala o mapiranju celostne nakupne izkušnje. CJM (Customer journey mapping) je osnovni korak skozi katerega organizacija spozna(va) svoje stranke. Pomembno je, da se zavedamo posameznih faz CJM-ja, kako začeti, kje so skrite nevarnosti, kaj JE potrebno nujno narediti in česa NE narediti. Kateri so ključni deležniki pri kreiranju CJM-ja, kako določiti prioritete in narediti konkurenčno prednost in seveda najpomembneje - kako implementirati v vsakodnevno poslovanje.

V tokratno izobraževanje bomo vključili tudi kratko predstavitev primera iz prakse, kako so se mapiranja celostne uporabniške izkušnje (ne)lotili na GEA College-u. Pristop in proces ter predvsem, kaj je šlo 'narobe' in kdaj je začelo iti 'prav', nam bo predstavil Rok Koželj, direktor poslovnega razvoja in marketinga na GEA College.

Novembrsko Marketing TOPX izobraževanje bo v sredo, 27. novembra, ob 16:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana).

Marketing TOPX je kombinacija predavanj in dela v skupini. Za leto 2019 smo znova pripravili bogat program z odličnimi predavatelji. Strokovne, interaktivne in uporabne vsebine, ki jih bodo delili z nami, so zagotovilo za vrhunsko osvežitev znanj, ključnih za opravljanje posla v današnjem času.

o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 200 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
RASTEMO ŽE VEČ KOT 40 LET
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice