Program

Izobraževanje

Na oktobrskem Marketing TOPX izobraževanju bomo zelo strateški. Razmišljali bomo o tem, kako mora delovati marketing, da bo zagotavljal rast podjetja v vseh segmentih. Skušali bomo ugotoviti, zakaj in kako je lahko ravno marketing gonilo rasti podjetja. Skozi predavanje nas bosta vodili Petra Čadež in Mojca Pesendorfer (Atlantic Grupa).

V prvem delu se bomo posvetili širšemu pogledu na strategije rasti:

  • Katere so različne vrste strategij rasti?
  • Kdaj uporabljamo posamezne vrste strategij?
  • Na kaj vse je potrebno odgovoriti ob pripravi strategij?
  • Kdaj so posamezne strategije rasti sploh smiselne?

V drugem delu bosta predavateljici predstavili konkretne korake priprave strategije rasti, kot jih uporablja podjetje Atlantic Grupa. Predavateljici bosta podrobneje predstavili konkreten primer blagovne znamke Argeta in njenih pristopov k rasti.

Udeležence čaka tudi interaktivno delo v skupinah, kjer bodo lahko razmišljali o konkretnem primeru in ga na kratko predstavili.

Oktobrsko Marketing TOPX izobraževanje bo v sredo, 21. oktobra, med 16:00 in 19:00.

Izobraževanje bo potekalo preko platforme Zoom.

Komu je izobraževanje namenjeno?

Izobraževanje je namenjeno vsem, ki želite spoznati konkreten primer podjetja, ki je marketing dvignilo na strateški nivo znotraj podjetja. Čaka nas zanimiva delavnica, s katero bomo vsi skupaj dobili vpogled v to, kako mora delovati marketing, če želi dobiti pridevnik strateški - v pravem pomenu besede.

Pred izobraževanjem priporočamo v branje:

o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 280 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
večkot 70 dogodkov letno
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice