Program

Dogodek

Ali imate glede vedenje in želja svojih uporabnikov kakšno vprašanje, kakšno neznanko? Če ste pritrdilno odgovorili na to vprašanje, vabljeni na marčevsko mesečno srečanje DMS, kjer bomo govorili o tem, kako vaše marketinške in poslovne izzive reševati s pomočjo tržnega raziskovanja.

V uvodnem prispevku bo Uroš Cvetko, direktor za poslovno inteligenco na Zavarovalnici Triglav, z nami deli svoje videnje, kakšen pomen ima klasično anketno raziskovanje trga v dobi "big data". Kakšna znanja moraš imeti danes, da bi lahko razumel vedenja in pričakovanja svojih potrošnikov? Kako to področje sploh pripeljati v svojo organizacijo, da bo imelo učinek na poslovanje podjetja?

V nadaljevanju bomo pogledali nekaj primerov aktualnih raziskovalnih tehniki, ki so jih znamke v praksi uporabile za reševanje svojih marketinških izzivov.

Simona Napotnik (Aragon) bo predstavila, kako se lotiti izboljšave svoje aplikacije. V Petrolu so se odločili, da prenovijo in nadgradijo svojo aplikacijo. Kako se izogniti, da bi oblikoval rešitev zgolj na osnovi lasnih opažanj? Kako v to vključiti potrošnikov pogled - kaj funkcionira, kje so težave, kje se zatika pri uporabi ... Kaj nam poleg intervjuja omogočajo metode tržnega raziskovanja?

Matjaž Robinšak (Valicon) pravi, da je z okoljem in potrošniki težko upravljati, če nimaš informacij - še težje pa, če jih imaš preveč. Podatkov je namreč danes več kot kadarkoli in so zelo enostavno dostopni. Kako se torej znajti v tej množici podatkov? Rešitev tega problema bo skušal nakazati Matjaž.

Petra Oseli (Arhea) bo predstavila, kako se danes lotiti "navigiranja" izkušnje strank. Spoznali bomo nekaj primerov, kako z novimi pristopi nadgrajujemo klasične raziskave v vseh fazah in vidikih upravljanja izkušnje uporabnika ter ugotovili, kakšne poslovne probleme s tem rešujemo.

V zaključnem pogovoru bomo razmišljali o sedanjosti in prihodnosti tržnih raziskav. Kako se jih lotevati, kako zastaviti svoje pričakovanje do zunanjih ponudnikov, kako presojati uspešnost raziskovanja ... V pogovoru bomo odgovarjali tudi na praktične izzive udeležencev. Vabljeni, da na marčevsko mesečno srečanje "prinesete" svoj raziskovalni izziv.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam