Uporabljamo piškotke
Piškotki so vse informacije, ki jih obiskano spletišče shrani v brskalnik vaše naprave in kasneje prikliče z namenom zagotavljanja kontinuitete med posameznimi priklici spletne strani. Piškotke uporabljamo v več namenov, predvsem pa za izboljšanje vaše spletne izkušnje na naši spletni strani (na primer za shranjevanje podatkov ob vpisu v vaš račun). Politika piškotkov
Ali imate glede vedenje in želja svojih uporabnikov kakšno vprašanje, kakšno neznanko? Če ste pritrdilno odgovorili na to vprašanje, vabljeni na marčevsko mesečno srečanje DMS, kjer bomo govorili o tem, kako vaše marketinške in poslovne izzive reševati s pomočjo tržnega raziskovanja.
V uvodnem prispevku bo Uroš Cvetko, direktor za poslovno inteligenco na Zavarovalnici Triglav, z nami deli svoje videnje, kakšen pomen ima klasično anketno raziskovanje trga v dobi "big data". Kakšna znanja moraš imeti danes, da bi lahko razumel vedenja in pričakovanja svojih potrošnikov? Kako to področje sploh pripeljati v svojo organizacijo, da bo imelo učinek na poslovanje podjetja?
V nadaljevanju bomo pogledali nekaj primerov aktualnih raziskovalnih tehniki, ki so jih znamke v praksi uporabile za reševanje svojih marketinških izzivov.
Simona Napotnik (Aragon) bo predstavila, kako se lotiti izboljšave svoje aplikacije. V Petrolu so se odločili, da prenovijo in nadgradijo svojo aplikacijo. Kako se izogniti, da bi oblikoval rešitev zgolj na osnovi lasnih opažanj? Kako v to vključiti potrošnikov pogled - kaj funkcionira, kje so težave, kje se zatika pri uporabi ... Kaj nam poleg intervjuja omogočajo metode tržnega raziskovanja?
Matjaž Robinšak (Valicon) pravi, da je z okoljem in potrošniki težko upravljati, če nimaš informacij - še težje pa, če jih imaš preveč. Podatkov je namreč danes več kot kadarkoli in so zelo enostavno dostopni. Kako se torej znajti v tej množici podatkov? Rešitev tega problema bo skušal nakazati Matjaž.
Petra Oseli (Arhea) bo predstavila, kako se danes lotiti "navigiranja" izkušnje strank. Spoznali bomo nekaj primerov, kako z novimi pristopi nadgrajujemo klasične raziskave v vseh fazah in vidikih upravljanja izkušnje uporabnika ter ugotovili, kakšne poslovne probleme s tem rešujemo.
V zaključnem pogovoru bomo razmišljali o sedanjosti in prihodnosti tržnih raziskav. Kako se jih lotevati, kako zastaviti svoje pričakovanje do zunanjih ponudnikov, kako presojati uspešnost raziskovanja ... V pogovoru bomo odgovarjali tudi na praktične izzive udeležencev. Vabljeni, da na marčevsko mesečno srečanje "prinesete" svoj raziskovalni izziv.