Program

Izobraževanje

Digitalno okolje od marketingašev zahteva najrazličnejše kompetence in znanja. Poleg tega pa se nenehno spreminja in nam ne dovoli "počitka ". O tem, kako zmagovati v digitalnem okolju, bo na februarskem Marketing TOPX izobraževanju predavala Simona Koren, vodja ekipe za digitalno transformacijo v podjetju Atlantic Grupa.

Februarsko izobraževanje Marketing TOPX bo v sredo, 20. februarja, ob 16:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana).

Ključni poudarki izobraževanja:

Spletne priložnosti, cilji in trendi v poslovanju 

ZAKAJ JE POMEMBNA DIGITALNA TRANSFORMACIJA MARKETINGA?

Srečanje bomo odprli z nujno potrebnimi ''buzz wordi''. Ne bomo pozabili omeniti digitalne transformacije, disrupcije, inovacije, marketinške avtomatizacije. Ta sklop je namenjen dejstvu, da je digitalna transformacija s pospeševanjem razvoja tehnologije za podjetja neizbežna. Kaj digitalna transformacija sploh pomeni? Kako se je znotraj podjetja lotiti? Zakaj je z dodajanjem tehnologije potrebno veliko pozornost nameniti spremembi poslovnih procesov in kako jih implementirati? Je marketinški oddelek v podjetjih paradni konj digitalne transformacije? Oziroma kakšna je vloga marketinga znotraj podjetja pri izvajanju digitalne transformacije? Lahko uspemo, če za podjetje digitalna transformacija ni pomembna in kakšni so trendi v podjetjih širom Evrope?

Načrtovanje spletne poslovne strategije 

KAKO UMESTITI BLAGOVNO ZNAMKO V SPLET IN SPLET V BLAGOVNO ZNAMKO?

Na konkretnih primerih slovenskih, regijskih, evropskih in svetovnih blagovnih znamk bomo prikazali, kdo je kralj, car in kdo res "raztura". Namesto najbolj naprednih tehnoloških podjetji, se bomo lotili klasičnih, tradicionalnih kategorij in storitev. Skušali bomo odgovoriti na vprašanje, zakaj v Sloveniji veliko podjetij preveč naporov usmerja v razvoj kanalov in ne v razvoj uporabniške digitalne izkušnje.

Potrošniki/ trg/ moč podatkov 

ZAKAJ PODATKE PRETVORITI V VPOGLEDE IN KAJ Z NJIMI?

Kakšen pomen imajo podatki, kje jih je pametno pobirati in v kakšne namene uporabljati? Je bolje zbirati podatke in jih ne uporabljati ali jih sploh ne zbirati? Kakšna je vloga podatkov v podjetjih, ki dejansko živijo in dihajo s kupcem? Kdo znotraj podjetja naj se ukvarja s podatki in kako jih monetizirati? Kakšna strategija zbiranja in uporabe podatkov nam lahko pomaga pri misiji, da se marketingaši podatkov ne bodo več … bali?

Integracija spletnih platform 

BO MARTECH PREHITEL MARKETING?

Kaj je martech, zakaj lovi marketing in kdaj bosta zaživela v sožitju? Kam postaviti martech znotraj podjetja? Zakaj digitalne tehnologije večkrat prinesejo rešitve, ki ničesar ne izboljšujejo in kako to spremeniti? Zakaj kupljene digitalne tehnologije znotraj marketinške ekipe večkrat niso sprejete in kako to spremeniti?

Strategija / izobraževanje / zaposleni / tehnologija

V KAJ USMERITI SREDSTVA IN ENERGIJO?

Zaključili bomo z geometrijskimi liki, ki so nujno potrebni za uspeh.

Za člane DMS je udeležba na Marketing TOPX izobraževanju brezplačna, v skladu z vašim nivojem članstva. Cena za nečlane znaša 129 € + DDV.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam