Program

Izobraževanje
▪ Brezplačno za člane DMS.
▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 60 €.

V okviru priprav na B2B konferenco 2025, ki bo potekala 9. oktobra v Ljubljani, vas vabimo na navdihujoč dogodek B2B središča, kjer bo v ospredju zgodba podjetja Lushna – slovenskega pionirja modularnega glampinga, ki s svojo drzno vizijo in strateškim pristopom osvaja svet Njihove butične bivalne enote najdete v naravnih oazah od Slovenije, Italije pa vse do ZDA.

Z nami bo Jaka Ažman, soustanovitelj in direktor marketinga, ki bo razkril, kako je z ekipo zgradil prepoznavno in globalno uspešno B2B blagovno znamko.

Svoje znanje je Jaka usmeril v oblikovanje prepoznavne, disruptivne blagovne znamke. Verjame, da so presežki rezultat poguma, jasne vizije in natančne izvedbe – in ne povprečja, ki se v B2B okolju pogosto zdi varna izbira.

Na dogodku se bomo Jako pogovarjali o:

  • grajenju mednarodno prepoznavne B2B blagovne znamke,
  • strateškem pozicioniranju na področju trajnostnega turizma,
  • oblikovanju komunikacije, ki izstopa v globalni konkurenci,
  • ter o izzivih in priložnostih pri prehodu iz malega podjetja v večjega globalnega B2B ponudnika.

Pogovor bo vodila Maruša Grah, vodja B2B središča.

Pridružite se nam na srečanju B2B središča v sredo, 23. april, ob 17. uri v Triglav Labu (Dunajska 20, Ljubljana).

Udeležba na B2B središču vam prinaša 10 točk za DMS certifikat znanja.

--

B2B središče je prostor za izmenjavo izkušenj, dobrih praks in strateških vpogledov v B2B marketing. Skupaj s člani DMS raziskujemo aktualne trende, uspešne pristope in inovacije, ki oblikujejo medorganizacijske trge. Na srečanjih gostimo prebojne strokovnjake iz uspešnih domačih in tujih B2B podjetij, ki z nami delijo svoje poti do uspeha – od drznih strategij do preverjenih metod in orodij, ki prinašajo rezultate.

B2B industrija je specifična in raznolika – ni univerzalnega recepta za uspeh. Zato v B2B središču oblikujemo dinamično skupnost strokovnjakov, ki se povezujejo, izmenjujejo znanje ter soustvarjajo prihodnost B2B marketinga.

--

B2B središče bo potekalo v sredo, 23. aprila, v Triglav Labu.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam