V okviru priprav na B2B konferenco 2025, ki bo potekala 9. oktobra v Ljubljani, vas vabimo na navdihujoč dogodek B2B središča, kjer bo v ospredju zgodba podjetja Lushna – slovenskega pionirja modularnega glampinga, ki s svojo drzno vizijo in strateškim pristopom osvaja svet Njihove butične bivalne enote najdete v naravnih oazah od Slovenije, Italije pa vse do ZDA.
Z nami bo Jaka Ažman, soustanovitelj in direktor marketinga, ki bo razkril, kako je z ekipo zgradil prepoznavno in globalno uspešno B2B blagovno znamko.
Svoje znanje je Jaka usmeril v oblikovanje prepoznavne, disruptivne blagovne znamke. Verjame, da so presežki rezultat poguma, jasne vizije in natančne izvedbe – in ne povprečja, ki se v B2B okolju pogosto zdi varna izbira.
Na dogodku se bomo Jako pogovarjali o:
Pogovor bo vodila Maruša Grah, vodja B2B središča.
Pridružite se nam na srečanju B2B središča v sredo, 23. april, ob 17. uri v Triglav Labu (Dunajska 20, Ljubljana).
Udeležba na B2B središču vam prinaša 10 točk za DMS certifikat znanja.
--
B2B središče je prostor za izmenjavo izkušenj, dobrih praks in strateških vpogledov v B2B marketing. Skupaj s člani DMS raziskujemo aktualne trende, uspešne pristope in inovacije, ki oblikujejo medorganizacijske trge. Na srečanjih gostimo prebojne strokovnjake iz uspešnih domačih in tujih B2B podjetij, ki z nami delijo svoje poti do uspeha – od drznih strategij do preverjenih metod in orodij, ki prinašajo rezultate.
B2B industrija je specifična in raznolika – ni univerzalnega recepta za uspeh. Zato v B2B središču oblikujemo dinamično skupnost strokovnjakov, ki se povezujejo, izmenjujejo znanje ter soustvarjajo prihodnost B2B marketinga.
--