Program

Izobraževanje
▪ Brezplačno za člane DMS. Več o članstvu.
▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 60 € + DDV.

V poplavi vsebin, algoritmov in trendov se ekipe pogosto izgubijo med tem, kaj bi rade objavljale in kaj ljudje dejansko gledajo. Na oktobrskem DMS Taktiku bomo raziskali, zakaj družbena omrežja niso družabna, kako brati vzorce potrošnje uporabnikov in zakaj je mesečni plan stvar preteklosti.

Skozi konkretne primere, trende in praktične principe bo Lara Mlakar (Luna \TBWA) pokazala, kako lahko zaupanje in odzivnost postaneta temelj uspešnega digitalnega nastopa. Manj filozofiranja, več ustvarjanja, ki vodi do rezultatov.

Kaj boste izvedeli?

  • Zakaj je digital treba razumeti drugače, kot smo ga doslej?
  • Kako uporabniški vzorci razkrivajo priložnosti za znamke?
  • Zakaj planiranje objav na mesec dni vnaprej ne deluje več?
  • Kako zgraditi zaupanja vreden in odziven digitalni nastop?
  • Konkretne primere in trende, ki jih lahko preizkusite na svojih kanalih.
Pridružite se nam v četrtek, 6. novembra, ob 14. uri na Zoomu.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam