Program

Dogodek

Vodja spletnih medijskih specialistov v iPROMu Miloš Suša bo na DMS Taktiku predstavil prikazno oglaševanje (display advertising) od A do Ž.

Pojasnil bo:

  • kje so izzivi na področju prikaznega oglaševanja,
  • zakaj in kako ga uporabljati,
  • kako ga umestiti v celotno digitalno strategijo in
  • pravilno meriti.

Svoje predavanje bo obogatil s primeri dobrih praks uspešnih podjetij, ki s prikaznim oglaševanjem dosegajo odlične rezultate na spletu.

DMS Taktik bo potekal v četrtek, 10. februarja, ob 14. uri preko Zooma.

Kaj je Taktik?

DMS Taktik je spletno izobraževanje, na katerem se posvetimo točno določeni marketinški veščini, o kateri predava ekspert na svojem področju. Skozi izobraževanje udeleženci dobijo konkretno, praktično znanje o določenem področju, aktivnosti, orodju, platformi, kanalu … Izobraževanje DMS Taktik je namenjeno tako tistim, ki želijo dobiti osnovno znanje o določenem marketinškem "mikro" področju kot tudi tistim, ki želijo osvežiti svoje znanje s pomočjo odličnega predavatelja.

O NAS

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 280 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
večkot 70 dogodkov letno
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice