Program

▪ Brezplačno za člane, ki so izbrali PRO in NEOMEJENI paket.
▪ Za nečlane znaša cena izobraževanja 250 € + DDV.
▪ Člani z ZAČETNIM paketom si lahko udeležbo zagotovite z nadgradnjo paketa ali izkoristite 50 % popust na redno kotizacijo.

Ena od bistvenih nalog znamčenja je grajenje zaupanja. Ko se odločamo, katero znamko testenin bi kupili za kosilo, kateri sladoled bi izbrali v hladilniku ali ko kupujemo nove superge, pri odločanju ne želimo zapraviti veliko časa. Prav tako z znamkami ne želimo vzpostavljati globokih odnosov, saj imamo s tem težave že z resničnimi osebami. Naše odločitve so v večini primerov intuitivne oziroma samodejne, spodbujene z enim najmočnejših psiholoških mehanizmov, t. i. izogibanjem izgubi. Običajno kupimo preprosto tisto, čemur najbolj zaupamo.

Blagovna znamka je tisto, kar si ljudje mislijo o nekem izdelku, storitvi ali podjetju."

Najboljšim upravljalcem znamk, kot so Apple, Nike, Ben&Jerry, uspe ime znamke zasidrati v pravi kulturni trenutek časa in nagovoriti najgloblja občutja ljudi, verjameta kreativna direktorica Medeja Kraševec in izvršni kreativni direktor Janez Rakušček iz agencije Luna \TBWA, ki bosta naša gosta prihajajočega Treninga strateških veščin. Naučila nas bosta veščin, kako lahko s kreativnim vodenjem vaša znamka osvoji delček uma vsakega posameznika. Pokazala bosta, kako kreativno znamčenje odločilno sooblikuje podobo izdelka ali storitve. Po njunem mnenju lahko kreativnost reši večino izzivov, s katerimi se soočajo znamke.

Na delavnici bosta Medeja Kraševec in Janez Rakušček predstavila:

  • koncept znamčenja,
  • kaj je bistvena naloga znamčenja.
  • načine, kako poiskati prelomne ideje,
  • psihološki pojem "izogibanje izgubi",
  • proces ustvarjanja razlikovalnosti.

BONUS Vsi udeleženci dogodka boste imeli enkratno priložnost seznaniti se z orodji in metodologijo, ki jo mreža TBWA samostojno razvija in z njo tako soustvarja globalne znamčne presežke.

Komu je dogodek namenjen? Delavnica je namenjena vsem, ki bi radi celostno razumeli blagovne znamke in hkrati obvladali nekaj ključnih orodij za njihovo kreativno upravljanje. Namenjena je tudi vsem. Ki želite dosegati boljše poslovne rezultate, se naučiti kreativno razmišljati in preizkusiti nova znanja v praksi.

Vabljeni, da se nam pridružite v torek, 14. marca, ob 14. uri v Catering Labu (Kavčičeva ulica 66, Ljubljana).

▪ DATUM: 14. marec 2023
▪ TRAJANJE: 14.00-18.00
▪ LOKACIJA: Catering Lab

Na poglobljenih 4-urnih delavnicah Treninga strateških veščin se udeleženci urijo v konkretnih veščinah, spoznavajo strategije, orodja, modele, ki jim bodo v pomoč pri delu. Delavnice pripravljajo izkušeni strokovnjaki na svojih področjih, ki jih odlikujejo odlične predavateljske, mentorske in svetovalne sposobnosti.

Pridružite se nam v torek, 14. marca, ob 14. uri v Catering Labu.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 280 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 600 ČLANI
več kot 50 dogodkov letno
spoznajte vse prednosti članstva v društvu
razišči ČLanske pakete
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice