O znamčenju (angl. branding) v marketingu govorimo ves čas. A v praksi obstajajo različna razumevanja pojma znamčenja in vrsta različnih (pravih ali napačnih) pristopov k znamčenju. Tudi strokovna literatura navaja presenetljivo različne definicije znamčenja. Ena od najbolj natančnih pravi: »Znamčenje je proces dajanja razlikovalnega pomena določeni organizaciji, podjetju, izdelkom ali storitvam z ustvarjanjem in oblikovanjem blagovne znamke v glavah potrošnikov.«
A tudi ta je v svojem bistvu tavtološka: znamčenje je ustvarjanje znamke. Ustvarjanje znamke je znamčenje. Definicij, pristopov in nejasnosti je torej veliko, zato bomo v prvem delu treninga spoznali različne aspekte in izhodišča pri oblikovanju blagovne znamke.
V enem, bistvenem delu definicije znamčenja se velika večina definicij strinja: gre za oblikovanje razlikovalne podobe v zavesti občinstva. In to je ključ do uspeha.
Na delavnici bomo:
Vabljeni, da se nam pridružite v torek, 14. marca, ob 14. uri v Catering Labu (Kavčičeva ulica 66, Ljubljana).
Na poglobljenih 4-urnih delavnicah Treninga strateških veščin se udeleženci urijo v konkretnih veščinah, spoznavajo strategije, orodja, modele, ki jim bodo v pomoč pri delu. Delavnice pripravljajo izkušeni strokovnjaki na svojih področjih, ki jih odlikujejo odlične predavateljske, mentorske in svetovalne sposobnosti.