DMSjevce je pot odpeljala na Štajersko, kjer smo hitro ugotovili, da se je zagotovo splačalo zapeljati iz Ljubljane do sončnega Maribora in odkrivati njihove (skrite) zgodbe uspeha.

Naš izlet so popestrile kar štiri postojanke, ustavili smo se pri multidisciplinarnem kreativnem studiu Trampolinu, visokotehnološkem eVersumu, vodilnem proizvajalcu montažnih objektov Marlesu in čokoladni Teti Fridi.

Najprej smo zavili v samo središče mesta, kjer smo obiskali multidisciplinarni kreativni studio Trampolin. Za topel sprejem je poskrbela cela ekipa, ki se imenuje kar 'multi kulti', saj se na delo pripeljejo z različnih koncev Slovenije. Za predstavitev sta poskrbela kar dva od treh ustanoviteljev - Tine Lugarič in Andrija Šulić.

V industriji manjka zaupanja in spoštovanja in to želijo spremeniti in se pri delu imeti dobro. Pri Trampolinu verjamejo, da nimajo konkurence, odprti so za sodelovanja z vsemi tudi z drugimi velikimi agencijami. Pri njihovem procesu dela se izogibajo neskončnim krogom potrjevanja z naročniki, stremijo k tem, da premaknejo potrošnike in v njih vzbudijo čustva. Zato jim je toliko bolj pomemben odziv ljudi, uporabnikov.

Pri delu ekipo vodijo pogum, znanje in dobra energija. Tako dobijo moč, da premikajo ljudi. V poplavi agencij izpostavljajo svojo moč, kar so v prvi vrsti njihove vrednote, s katerimi se distancirajo od sredine in tudi zavedanje, da vedno poskrbijo za tehničneo dovršenost. Usmerjajo se v to, v čemer so dobri to je dizajn, občutek za ustvarjanje in prodajanje zgodbe.

Ljudi pri Trampolinu raje povabijo k sebi, saj nekateri tako Maribor obiščejo po več kot 10-15 letih.
Simpatična zgodba, kjer je ustanovitelj povezal svojo ljubezen do gina in psov - svojega psa je poimenoval Gin, svoj gin pa je poimenoval kar po psu - Parson.
Pri Trampolinu so že na samem začetku črtali besedo povprečnost, saj je tega danes preveč, vodi pa v smrt.
"Ne pričakujte poslovne uspešnosti iz dolgočasnih idej," je izpostavil Tine Lugarič.
Andrija Šulić je izpostavil, da je njihov čar tudi način, kako interaktivne strani približajo tudi manjšim podjetjem.
O DMS izletu so pisali tudi na portalu Večer, vabljeni da si preberete zapis Štajerske blagovne znamke, ali ko ime postane podjetniška ikona.

Na Štajerskem nastajajo električni turistični vlakci

S kreativnega središča Maribora, smo se odpravili še v inovativno inženirsko podjetje eVersum.

Ekipa iz eVersuma nam je zaupala svojo zgodbo. Blaž je izpostavil, da so še relativno mlado startup podjetje, a je njihova ekipa v zadnjem času eksponentno zrastla, v začetku leta jih je bilo 38, danes štejejo kar 73 zaposlenih. Za rast sta odgovorna predvsem prva produkta: eTrain, električni turistični vlakec in eShuttle, mali srednji električni avtobus. Slednji je trenutno v procesu homologacije v tujini. V podjetju so se že povezali s partnerji, s katerimi bodo v eShuttle integrirali še tehnologijo avtonomne vožnje.

Pri eVersumu so precej majhni, zato delujejo kjer lahko. Konkurenca že ponuja velike električne avtobuse, kombije ... na trgu pa manjka vozilo vmesne velikosti. Manjša vozila so predvsem zelo atraktivna za stara mestna jedra. Konfiguracije eShuttla pa so fleksibilne, odvisno od razporeditve sedišč in stojišč lahko sprejme do 50 potnikov. Primeren je za frekventna področja, kratke relacije, letališča ... Velik del cene eShuttla predstavlja baterijski paket, ki ga prilagodijo strankinim potrebam.

Za prihodnost se ne bojijo, saj je povpraševanje mnogo večje od ponudbe. Od konkurence se med drugim diferencirajo tudi zaradi postavitve baterijskega sistema, ki se je v podvozju oz. pod tlemi avtobusa.

Potrebujejo specifičen kadre, zato je potrebna fleksibilnost, sodelovce iščejo tudi v drugih drzavah.
Izpostavljajo, da je velika prednost njihove majhne ekipe in neodvisnosti od investitorjev fleksibilnost in hitrejše sprejemanje odločitev.
Konfiguracije eShuttla so fleksilbilne, odvisno od razporeditve lahko sprejme do 50 potnikov. Primeren je za frekventna področja, kratke relacije, letališča ....
''DMS na poti je odlična priložnost, da marketingaši, ki smo večinoma stacionirani v Ljubljani, obiščemo podjetja v drugih slovenskih regijah. Nova poznanstva, poglobitev obstoječih (poslovnih) vezi, deljenje znanja in izkušenj pa so še dodatna češnja na torti odličnega dne," je povedala Gordana Lacić, iPROM.

Prenesite DMS e-priročnik po izbiri in se prijavite na marketinške novice.

Ko hiša postane tvoj digitalni dvojček

Po ogledu eVersuma smo se preselili k sosedom, proizvajalcem lesenih montažnih hiš Marles. Za znamko stoji več kot 100 let inovacij v leseni montažni gradnji, po tržnem deležu se postavljajo v sam vrh trga montažnih hiš. Po celem svetu so postavili več kot 28.000 hiš, med njimi tudi 400 šol in vrtcev. Pohvalijo se lahko s tem, da imajo na enem mestu vse od proizvodnje materiala do hiše, ki jo postavijo v nekaj dneh. Melanja Korošec je izpostavila, da so njihove hiše tako 100 % izdelane v osrčju slovenskih gozdov.

Marles hiša živi s teboj in postane tvoj digitalni dvojček, ki si zapomni, kdaj si na katerem mestu, kaj uporabljaš, katere luči prižgeš, kakšna je vlaga v prostoru ... in vse to lahko uprizori npr. ko smo na dopustu in potencialno prestraši nepridiprave, nam je razkrila Nika Bratovič. Hkrati so hiše več kot le samooskrbne, ustvarjajo več energije, kot jo potrebujejo. Tako npr. vzorčna hiša, ki smo si jo ogledali, z energijo oskrbijo še ostale vzorčne hiše in pisarne Marles ekipe.

Marles pravi, da ustvarja srečo: Dom. Kjer se sreča začne.
Vizija Marlesa je podnebju naklonjeno bivanje. Stremijo namreč k negativnem ogljičnem odtisu.
Marles hiše so več kot le samooskrbne, ustvarjajo namreč več energije, kot jo potrebujejo.

Za konec nekaj sladkega

Po kosilu smo se odpravili še v sladko Teto Frido. Čokoladno središče se nahaja v nekdanjem Bumbar parku na nabrežju reke Drave. Njihovo zgodbo nam je predstavil, kar ustanovitelj in lastnik Uroš Mlakar.

Blagovna znamka Teta Frida je zaživela leta 2011, a so idejo razvijali že mnogo prej. Uroš Mlakar nam je zaupal, da je znamka dobila ime po gospe Fridi, k je živeli na koncu njihove ulice in je s svojimi sladkimi kreacijami razvajala sosesko. Svojo ponudbo naravnih sladoledov in sladic so iz Maribora razširili po Sloveniji (Ljubljana, Celje, Koper). Poleg kavarn pa velik del poslovanja predstavlja tudi prodaja slaščic v trgovinah. Trenutno so prisotni tudi v tujini - v Avstriji, Švici in Italiji pod imenom Tante Frida.

Pri svojih sladkih kreacijah še danes uporabljajo 100 % naravne sestavine in sladice, ki so iz najkakovostnejših sestavin pripravljene v hiši. Da so odkrili popolni kakavovec, so prepotovali velik del sveta in se na koncu odločili za Liberijo, majhno državico na zahodu Afrike. Uroš Mlakar je z družino tam odkrili svoj drugi dom, od tam je tudi eden od njegovih otrok. Za svojo čokolado in čokoladne kreacije so prejeli že devet mednarodnih nagrad, nazadnje čokoladnega oskarja Great Taste 2023 za Grdobice Kokos in mandelj v beli čokoladi.

Za sladek konec smo se ustavili še v čokoladnem centru Tete Fride.
Teta Frida je prejemnica kar devetih mednarodnih nagrad za čokolado in čokoladne izdelke.
"Zelo rada vidim delovanje podjetij v različnih »branžah«. In Maribor nam je ponudil ravno to raznovrstnost. Vpogled v štiri zelo različna podjetja, ki se vsa odlikujejo po svoji odličnosti. Dodana vrednost DMS na poti pa je tudi druženje s člani društva. In nenazadnje, nikoli se ne vrnemo lačni. Letos smo se okrepčali v Jack&Joe – rebrca so bila vrhunska," je povedala Saša Bezek Mejaš, OK Consulting.

Tudi letošnji DMS na poti nas je napolnil z navdihom, ki so ga ponudile uspešne zgodbe in ambiciozni posamezniki. Kljub raznolikosti zgodb, ki smo jih spoznali, prav vse povezuje velika ljubezen do njihovega mesta in želja po vračanju mariborski skupnosti. Veliko odličnih razlogov, da prihodnje leto odkrijemo kakšen drug konec Slovenije.

VČLANI SE
Društvo za marketing Slovenije se vsako leto odpravi na pot in obišče uspešna slovenska podjetja, ki jih odlikuje odličen marketing. V minulih letih smo tako obiskali podjetja Elan, Krka, Postojnska jama, Adria Mobil, Steklarna Hrastnik in Droga Kolinska / Atlantic Grupa. Z organiziranim avtobusnim prevozom nas pot vodi na različne konce naše lepe dežele. Glavni namen DMS na poti je druženje članov DMS, ki hkrati dobijo podroben vpogled v razmišljanje in delovanje marketinško odličnih podjetij. Dogodek zaključimo z odličnim kosilom v enih od priznanih lokalnih restavracij. Če ste zamudili tokratni DMS na poti, si nujno rezervirajte čas za naslednjega.

Povezane teme

No items found.

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam