Uporabljamo piškotke
Piškotki so vse informacije, ki jih obiskano spletišče shrani v brskalnik vaše naprave in kasneje prikliče z namenom zagotavljanja kontinuitete med posameznimi priklici spletne strani. Piškotke uporabljamo v več namenov, predvsem pa za izboljšanje vaše spletne izkušnje na naši spletni strani (na primer za shranjevanje podatkov ob vpisu v vaš račun). Politika piškotkov
V Mariboru smo tokrat preizkusili izjemen ambient Umetnostne galerije Maribor in pridobili kar nekaj nasvetov, kako izkoristiti moč aplikacij.
Luka Dremelj je CEO dating aplikacije Pure, ki se lahko pohvali z več kot 600.000 aktivnimi uporabniki. Od konkurence jih loči to, da je polovica uporabnikov pripadnikov generacije Z ter da je za razliko od drugih dating aplikacij razmerje med moškimi in ženskami 50:50. Poleg tega v aplikaciji ne gre za »swipeanje«, saj se uporabniki lahko sprehajajo med profili, se nanje vračajo in se odločijo kasneje. Prav genZ je takšna, da se ne želi odločati v trenutku, je pojasnil Luka Dremelj. Uporabniki izjemno cenijo tudi zasebnost, saj ima aplikacija ogromno funkcij, ki preprečujejo zlorabo on-line prevarantov, ni mogoče narediti posnetka zaslona, komuniciranje pa sprva priporočajo prek anonimiziranih profilov.
Luka Dremelj priznava, da je pri marketinških aktivnostih zagotovo pomagalo, da so s pravo aplikacijo na trg vstopili v pravem času. Na začetku so aplikacijo oglaševali predvsem preko družbenih omrežij in s pomočjo performance marketinga, zaradi omejitve pri komuniciranju pa so ugotovili, da je zanje zelo pomemben tudi brand marketing. Za letos napovedujejo 100 milijonov prometa, njihov glavni trg so Združene države Amerike, delujejo pa tudi v Angliji, Franciji, Indiji in Latinski Ameriki.
Maja Tasič je marketing manager pri podjetju Curaden, vsem dobro poznanem po izdelkih za ustno higieno Curaprox. Med 94 državami, kjer so prisotni, je zavedanje o znamki pri nas tretje najvišje. Višje je le še na Slovaškem in Češkem. Čeprav gre za švicarsko podjetje, pa je v Mariboru zelo pomemben del ekipe 26 zaposlenih, ki med drugim skrbijo za marketing pa tudi spletno trgovino.
Poslanstvo Curadena je zdravje celega telesa, na kar v veliki meri vpliva tudi ustno zdravje. Orodje za doseganje tega sta tudi dve aplikaciji, ki so ju letos januarja predstavili na trgu, kar je bila naloga Maje Tasič in ekipe. Ena je namenjena strokovnjakom, druga pa končnim uporabnikom. Luč sveta sta aplikaciji naenkrat ugledali na treh med seboj izjemno različnih trgih, v Sloveniji, Južnoafriški republiki in v Združenih arabskih emiratih. Z prvega so bila pričakovanja zelo velika, saj je zavedanje o znamki zelo visoko, oprli pa so se predvsem na zasebne zobzdravnike. Na drugem se zavedanje še gradi, tudi digitalna pismenost še ni tam, kjer bi si jo želeli, je pa to ogromen trg z izjemnim potencialom, zato tu najbolje deluje osebna izkušnja. Združeni arabski emirati pa so država, ki je digitalno zelo napredna, zato so vzpostavili t. i. prijatelje znamke. S tako različnimi državami so želeli narediti tudi vzorec za nastop na trge vseh ostalih držav. Če bi se projekta danes Maja Tasič lotila še enkrat, bi si želela, da bi osnovne funkcije aplikacije testirali z lokalnimi uporabniki, ne pa, da so dobili že izdelan produkt, ki so ga morali le lansirati na trg.
Vid Lešnik je vodja prodaje in partnerstev pri podjetju Povio, to je developersko podjetje, ki ponuja digitalne storitve, predvsem razvoj aplikacij. Med drugim so aplikacije pomagali razviti Arnoldu Schwarzenegerju, hčerki Billa Gatesa in Sereni Williams, zato je Vid Lešnik tisti, ki zelo dobro ve, kdaj bo aplikacija uspešna in kdaj ne, zelo dobro mora razumeti, kako poteka proces razvoja aplikacije, kakšni so trendi, da lahko storitev nudi tudi najzahtevnejšim naročnikom. »Problem, ki ga app rešuje mora biti jasno definiran in dovolj nišni,« je dejal.
So globalno podjetje, na področju, na katerem je konkurenca izjemno huda. Sami se želijo od nje razlikovati predvsem v tem, da delo opravijo kakovostno, v postavljenih rokih in proračunih. Svojo uspešnost na tem področju že lahko dokažejo, v preteklosti pa so stranke pridobivali predvsem na podlagi ustnih priporočil. Danes stavijo na inbound marketing, delijo študije primera, pišejo bloge, ki jim pomagajo ustvarjati promet. Imajo zelo zanimiv profil marketinško-prodajne ekipe, ki je sestavljena iz dveh delov: t. i. sourcing, ki je zadolžen za pridobivanje novih leadov in t. i. outreach, ki oblikuje komunikacijo za točno določen lead. »Marketing in prodaja sta prva bojna linija podjetja. Tisti, ki znamo razumeti, kaj stranke potrebujejo. Merimo pulz trga in smo dostikrat tisti, ki zaradi potreb na trgu potisnemo vse ostale v podjetju v določeno smer. Istočasno se ogromno pogovarjamo z obstoječimi strankami in vemo, kako razmišljajo in kaj jim je pomembno. Imamo zelo strateško vlogo v podjetju,"je ob koncu dejal Vid Lešnik.