▪ Brezplačno za člane DMS.
▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 60 € + DDV.
SEO je že zdavnaj prerasel okvirje preprostega rangiranja na Googlu. SEO svetovalci pa morajo poleg tehničnega znanja biti podkovani tudi v analizi celotne družbe in psihologije posameznikov. Pretiravamo?
- Tehnično nepopolna in počasna stran negativno vpliva tudi na »drage« obiskovalcev, ki pridejo na vašo stran preko oglaševanja. Med drugim opažamo zelo jasno korelacijo med hitrostjo strani in konverzijsko stopnjo.
- Slaba uporabniška izkušnja in premalo uporabnih informacij na strani marsikoga odvrne od nakupa ali poskrbi, da se k nam ne bo več vračal.
- Vsebine pa ne smejo biti same sebi namen, odlična vsebinska strategija tako ne pokriva več zgolj ključnih besed, ampak je uporabna v najrazličnejših digitalnih kanalih – oglaševanje, e-mail marketing, družbena omrežja – prenesti pa se mora tudi v fizične trgovine in off-line aktivnosti.
Kot pa da vse to ni dovolj, je konkurenca na spletu vsak dan močnejša, ljudje pa vedno bolj izbirčni in zahtevni. In ravno takim uporabnikom sledi tudi Googlov algoritem, ki se vsak mesec vsaj rahlo spremeni in od nas zahteva vedno večjo angažiranost in kreativnost. Na predavanju si bomo pogledali:
- Najpomembnejše tehnične elemente na strani, ki so rangirni faktor, hkrati pa vplivajo na celoten uspeh spletnih trgovin.
- Najpomembnejše elemente dobre vsebinske strategije, ki bo poskrbela za prva mesta na Googlu in bila uporabna tudi veliko širše.
- Vmes si bomo pa pogledali tudi najnovejše večje Googlove posodobitve in trende za naprej.
DMS Taktik lahko spremljate v četrtek, 8. septembra, ob 14. uri preko Zooma.