Uporabljamo piškotke
Piškotki so vse informacije, ki jih obiskano spletišče shrani v brskalnik vaše naprave in kasneje prikliče z namenom zagotavljanja kontinuitete med posameznimi priklici spletne strani. Piškotke uporabljamo v več namenov, predvsem pa za izboljšanje vaše spletne izkušnje na naši spletni strani (na primer za shranjevanje podatkov ob vpisu v vaš račun). Politika piškotkov
O vsebini:
Service design oziroma oblikovanje storitev je proces ustvarjanja optimalne storitvene izkušnje. Na februarskem Marketing TOPX izobraževanju bomo spoznali, kako se lotiti oblikovanja storitev (service design). Benjamin Rančič in Žiga Vraničar (Renderspace) bosta predstavila nekaj uspešnih primerov iz prakse ter udeležence popeljala skozi praktični del delavnice, kjer se bomo skupaj lotili oblikovanja storitve oziroma izboljšanja že obstoječe.
Spoznali bomo:
Komu je izobraževanje namenjeno?
Izobraževanje je namenjeno vsem, ki želite izboljšati vašo storitveno izkušnjo in jo narediti še bolj po meri vaših uporabnikov. Torej vsem, ki ste odgovorni za načrtovanje in strateški razvoj novih storitev, za vodje in ekipe, ki se ukvarjate s celovito uporabniško izkušnjo in s poglobljenim razumevanjem vaših uporabnikov (produktni vodje, vodje marketinga, prodaje, oblikovalci z različnih področij - UX, vizualno oblikovanje, produktno oblikovanje ...).