Program

Izobraževanje
Od sodnega sistema do spletne aplikacije: kako izboljšujemo storitve z metodo service design

O vsebini:

Service design oziroma oblikovanje storitev je proces ustvarjanja optimalne storitvene izkušnje. Na februarskem Marketing TOPX izobraževanju bomo spoznali, kako se lotiti oblikovanja storitev (service design). Benjamin Rančič in Žiga Vraničar (Renderspace) bosta predstavila nekaj uspešnih primerov iz prakse ter udeležence popeljala skozi praktični del delavnice, kjer se bomo skupaj lotili oblikovanja storitve oziroma izboljšanja že obstoječe.

Spoznali bomo:

  • osnovno metodo service design,
  • glavne korake metode,
  • različne raziskovalne metode,
  • kako premostiti izzive,
  • katere vire in podatke uporabljamo ter na kakšen način.
Februarsko Marketing TOPX izobraževanje bo v sredo, 26. februarja, ob 16:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana). Izobraževanje bo trajalo do 19:00.

Komu je izobraževanje namenjeno? 

Izobraževanje je namenjeno vsem, ki želite izboljšati vašo storitveno izkušnjo in jo narediti še bolj po meri vaših uporabnikov. Torej vsem, ki ste odgovorni za načrtovanje in strateški razvoj novih storitev, za vodje in ekipe, ki se ukvarjate s celovito uporabniško izkušnjo in s poglobljenim razumevanjem vaših uporabnikov (produktni vodje, vodje marketinga, prodaje, oblikovalci z različnih področij - UX, vizualno oblikovanje, produktno oblikovanje ...).

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam