Program

Izobraževanje

Raziskava Trženjski monitor 2020, ki smo jo izvedli v mesecu juniju, je pokazala, da bo eden izmed zmagovalcev aktualne situacije zagotovo digital. Slednji je v zadnjih letih postal zrel komunikacijsko-prodajni kanal, ki ima svoja pravila in zahteva strateški pristop.

Na septembrskem izobraževanju Marketing TOPX se bomo tako posvetili strategijam in taktikam v digitalnem marketingu. V našo družbo smo povabili Črta Podlogarja (Sensilab), vrhunskega strokovnjaka za digitalni marketing in rednega predavatelja na različnih konferencah in poslovnih dogodkih.

Na predavanju bomo pokrili več različnih področij, ki so ključna pri načrtovanju digitalnih strategij:

  • Kakšne so razlike med digitalnimi strategijami in taktikami?
  • Kakšno znanje je potrebno za pripravo dobre digitalne strategije in kdo v vašem podjetju mora biti vključen v proces nastajanja strategije?
  • Katere osnove morate upoštevati pri pripravi dobre digitalne strategije?
  • Kako v digitalne strategije vključiti tudi testiranje novih, nepoznanih kanalov, katerih doprinos je v fazi načrtovanja strategije težko oceniti?
  • Kakšni so različni pristopi k pripravi digitalne (oglaševalske) strategije?
  • Ključna orodja, ki jih lahko uporabite za zbiranje podatkov in uvidov v trge, konkurente in kupce, ko načrtujete svojo strategijo.
  • Praktični primeri in nasveti za pripravo strategije v vašem podjetju.

Dotaknili se bomo tudi ključnih izzivov pri pripravi strategije, s katerimi se soočajo podjetja, kot so preveč splošno definirane strategije in strategije, ki se preveč osredotočajo na kratkoročne rezultate ter posledično zanemarjajo razvoj in aktivnosti, ki jih je potrebno izvajati z namenom doseganja naših srednjeročnih ter dolgoročnih ciljev. Predavatelj bo z nami delil tudi svoje izkušnje na področju načrtovanja strategij in napake oziroma napačne predpostavke, ki so pripeljale do popravkov in sprememb digitalnih strategij ter lekcij, ki se jih je ob tem naučil.

Na predavanju bomo analizirali tudi razlike med digitalnimi strategijami za B2C in B2B podjetja - katere so ključne razlike v kanalih, pristopih in kupcih enih in drugih ter kako to vključiti v načrtovanje strategije.

Zaradi omejitve udeležencev na dogodku so mesta žal že zasedena. Vseeno nam lahko pišete na info@dmslo.si in v primeru sporstitve mest vas bomo o tem obvestili. Aktualna situacija od vseh nas zahteva veliko potrpljenja in hitrih prilagoditev. Hvala za razumevanje.
Komu je izobraževanje namenjeno?

Izobraževanje je namenjeno vsem, ki želite poglobiti svoje znanje o digitalnem marketingu. Vabljeni vsi, ki si želite intenzivno nadgrajevati kompetence na področju digitala.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam