Program

Dogodek

Prvo letošnje mesečno srečanje bo namenjeno priložnostim v letu 2019. Na njem ne bomo govorili o "visokoletečih" trendih, buzzwordih in rešitvah, ki jih ne moremo spraviti v življenje. Debatirali bomo o tem, kar se dogaja sedaj in kar je izvedljivo za slovenske marketingaše. Govorili bomo o priložnostih, ki jih lahko pri svojem delu uporabi vsak izmed udeležencev januarskega mesečnega srečanja.

Januarsko mesečno srečanje DMS bo v ponedeljek, 28. januarja, ob 17:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana). Dogodek bo trajal do 18:30.

V prvem prispevku bo Marko Derča, AT Kearney, govoril o ključnih globalnih trendih, poslovnih priložnostih in nevarnostih v svetu, ki jih moramo upoštevati pri načrtovanju, strategijah v letu 2019. Dobili bomo nekoliko širši pogled na poslovno okolje, priložnosti in nevarnosti, ki jih prinaša leto 2019.

‍Mesečna srečanja tradicionalno organiziramo vsak zadnji ponedeljek v mesecu. Na srečanjih goste na konkretnih primerih predstavijo aktualne trende, metode, prijeme iz marektinškega sveta.

"Smart living" v praksi

Drugi prispevek pripravlja Vladimir Nardin (Gorenje), ki bo govoril o "pametnem življenju" v praksi. Predstavil bo nekaj digitalnih trendov, ki niso nekaj novega, zelo oddaljenega in izvedljivega le v teoriji, ampak marsikje (da, uganili ste, na Kitajskem) že zelo živijo. Prispevek bo nekakšen opomnik o digitalni razvitosti sveta oziroma nerazvitosti slovenskega okolja. In ta opomnik bo temeljil na konkretnih primerih podjetja Gorenje, ki v sedanjosti oziroma v zelo bližnji prihodnosti skupaj s podjetjem Hisense udejanja t.i. "Smart Living". Spoznali bomo primere uporabe Voice recognition, IoT, Omnichannel pristopov v praksi ... Digitalizacija in »Smart Living« prinašata velike priložnosti za marketing. Že letos in ne čez 5 let.

Realen prikaz izkušenj s klepetalniki

Tretji prispevek o priložnostih in nevarnostih v letu 2019 bo namenjen chatbotom oziroma klepetalnikom. To ne bo klasična predstavitev, kaj vse chatboti so in zakaj koristijo. Za vas pripravljamo realen prikaz izkušenj s "klepetalnimi roboti" v Sloveniji. Kaj deluje, kje so težave, koliko časa je potrebno za implementacijo, koliko sredstev zanje resnično potrebujete …odgovore bo skozi svoje izkušnje in primere delil Jure Doler (fbchatbot.si).

Dobrodošli vsi, ki iščete novosti v svojem delovanju, ki bi radi poskusili kaj novega v letu 2019.

Udeležba na mesečnih srečanjih je za člane DMS brezplačna. Za nečlane kotizacija znaša 50€+DDV.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam