Program

Dogodek

V sredo, 27. maja, smo pripravili marketinški pogovor, na katerem smo se pogovarjali s strokovnjakoma za upravljanje s tveganji. Živimo v negotovih časih, ko se bodo tveganja v marsikateri panogi precej povečala. Tudi marketing je lahko tisti, ki vodstvu podjetja pomaga pri zmanjševanju tveganj in reševanju prihajajočih izzivov na tem področju. V naši družbi sta bila Lovro Gruden (Indigo Consulting) in Igor Zgonc (Silver Bullet Risk).

O čem smo govorili?
  • Pogovarjali smo se o tem, kaj sploh je upravljanje s tveganji in zakaj je vedno bolj pomembno?
  • Spoznali smo pristope k upravljanju s tveganji.
  • Prikazali smo primer orodja za upravljanje s tveganji.
  • Pogovorili smo se o tem, kakšna je vloga marketinga pri zmanjšanju tveganj.
Posnetek pogovora je za člane DMS na voljo v digitalni knjižnici. Podroben vsebinski povzetek marketinškega pogovora lahko preberete na povezavi.
Komu je dogodek namenjen?

Dogodek je namenjen vsem, ki vas zanima, kako lahko marketing pomaga podjetju reševati prihajajoče izzive. Dogodek je brezplačen za člane DMS.

o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 280 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
večkot 70 dogodkov letno
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice