Program

Dogodek

V sredo, 27. maja, smo pripravili marketinški pogovor, na katerem smo se pogovarjali s strokovnjakoma za upravljanje s tveganji. Živimo v negotovih časih, ko se bodo tveganja v marsikateri panogi precej povečala. Tudi marketing je lahko tisti, ki vodstvu podjetja pomaga pri zmanjševanju tveganj in reševanju prihajajočih izzivov na tem področju. V naši družbi sta bila Lovro Gruden (Indigo Consulting) in Igor Zgonc (Silver Bullet Risk).

O čem smo govorili?
  • Pogovarjali smo se o tem, kaj sploh je upravljanje s tveganji in zakaj je vedno bolj pomembno?
  • Spoznali smo pristope k upravljanju s tveganji.
  • Prikazali smo primer orodja za upravljanje s tveganji.
  • Pogovorili smo se o tem, kakšna je vloga marketinga pri zmanjšanju tveganj.
Posnetek pogovora je za člane DMS na voljo v digitalni knjižnici.
Komu je dogodek namenjen?

Dogodek je namenjen vsem, ki vas zanima, kako lahko marketing pomaga podjetju reševati prihajajoče izzive. Dogodek je brezplačen za člane DMS.

o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 280 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
večkot 70 dogodkov letno
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice