Program

Dogodek
▪ Brezplačno za člane DMS.
▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 60 € + DDV.

Leto 2024 bomo začeli z vročimi temami, saj bomo na januarskem članskem meetupu govorili o trendih, na katere moramo biti pripravljeni v 2024. Kar enostavno morate vedeti.

Poglobili se bomo v aktualne teme in ugotavljali, kaj bo vročega na področju umetne inteligence, web 3.0, metaversa, digitalnega marketinga, vedenja uporabnikov v 2024. Razkrivamo vam govorce, ki bodo predstavili trende, ki jih prinaša novo leto:

Boštjan Kožuh (ALL.AI Consulting): Novi horizonti v marketingu - raziskovanje potenciala generativne umetne inteligence

V letu 2023 smo bili priča preboju generativne umetne inteligence ter posledično poslovne in tehnološke revolucije. Ker je bil razvoj neverjetno hiter, mu je bilo težko v celoti slediti. Smo šele na začetku in napredek se bo bliskovito nadaljeval tudi v letu 2024. Boštjan bo v svojem razmišljanju poskusil odgovoriti na vprašanja, kako spoznati in preizkusiti celoten spekter trenutnih zmogljivosti? Kaj sploh so današnje meje UI? Kje so jutrišnje? Kako prilagoditi marketinške ekipe in procese, da bomo lahko izkoriščali potencial UI? Kako osmisliti spremembe v tem, kako potrošniki iščejo informacije? Kaj prinaša multimedijska razsežnost novih modelov UI?... To in še več bomo izvedeli v okviru predavanja, kjer vam bo Boštjan pomagal na poti uporabe UI.

Niko Klanšek (Kenmare DAO): Kakšne priložnosti prinaša web 3.0 marketingašem v 2024?

Ne bomo govorili o tem kaj je web 3.0, ampak se bomo osredotočili na njegovo uporabnost za marketingaše. Niko nam bo zaupal nekaj mednarodnih primerov dobre uporabe web 3.0 tehnologije za različne marketinške cilje. Opozoril bo, česa vsak marketing manager na področju web 3.0 ne sme izpustiti v letu 2024, da ne bo v drugi polovici leta imel občutek, da je zamudil in ostal za konkurenco.

Denis Jakin (W3B): Novosti v analitika in digitalnem oglaševanju 2024 – hiter pregled od metrik do platform in medijev

Denis nam bo razkril pregled novih možnosti na področju digitalnega oglaševanja, ki jih prinaša novo leto. Od pregleda novosti na področju analitike (FB tracking conversion, Google analytics consent …), pregleda aktualnih primerjav cen in CTR oglaševanja na različnih platformah do novosti, ki jih oglaševalcem ponujajo digitalni mediji v 2024. Na enem mestu bomo dobili zgoščen pregled, kaj nas na področju digitalnega oglaševanja čaka v 2024.

Obljubimo, da boste s članskega meetupa odnesli kar nekaj idej za vaše marketinške aktivnosti. Vedno pa poskrbimo tudi za navdih, da lahko naslednji dan začnete z novo energijo.

Članski meetup bo potekal v ponedeljek, 15. januarja, v Catering Labu (Kavčičeva ulica 66, Ljubljana) ob 17. uri. Zadnji del bo kot vedno namenjen druženju.

>>> POVABITE PRIJATELJA: Kot januarsko darilo vam članom podarjamo dodatno 'vstopnico' za članski meetup. Na dogodek povabite svojega prijatelja, kolega, ki bi ga tema utegnila zanimati. Na naš naslov (info@dmslo.si) nam samo sporočite ime prijatelja, mi pa ga bomo dodali na seznam gostov.

Pridružite se nam v ponedeljek, 15. januarja, v Catering Labu.

Udeležba na članskem meetupu prinaša 10 točk za DMS certifikat znanja.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam