Številna podjetja se še vedno soočajo z izzivom, kako iz množice digitalnih podatkov pridobiti jasne informacije, ki dejansko pripomorejo k boljšemu odločanju, optimizaciji kanalov in večji učinkovitosti kampanj.
Na izobraževanju Marketing TOPX - Digitalna analitika v praksi bomo s priznanima strokovnjakoma Andražem Štalcem in Boštjanom Hozjanom iz Red Orbita raziskovali, kako zgraditi učinkovit sistem za spremljanje, merjenje in razumevanje digitalnega vedenja uporabnikov, kako ga povezati z vašo poslovno uspešnostjo. Spoznali bomo, kako analitiko vključiti v vsakodnevne marketinške procese, katere metrike res vodijo do rezultatov (in katere le polnijo poročila) ter kako iz digitalnih podatkov izluščiti tisto, kar je ključno za boljše kampanje, hitrejše odločitve in večjo učinkovitost.
🔍 Kako postaviti analitični sistem, ki dejansko deluje?
🔍 Katere digitalne metrike vodijo k boljšim poslovnim rezultatom?
🔍 Kako digitalno analitiko vključiti v marketinški vsakdan?
Pridružite se nam in iz prve roke izvedite, kako iz poplave digitalnih podatkov izluščiti jasne in uporabne informacije.
Izobraževanje Marketing TOPX bo potekalo v sredo, 10. septembra, ob 9. uri v Kristalni palači (BTC).
Udeležba na izobraževanju Marketing TOPX prinaša 10 točk za DMS certifikat znanja.
