Zagotovite si mesto na B2B konferenci, 9. oktobra 2025 v Ljubljani.
Naši kupci v digitalnem svetu sicer puščajo ogromno sledi, a so te razdrobljene na različnih koncih. Znamka, ki bi si želela dodobra spoznati kupce ima tako veliko večje izzive kot pred desetletjem, ko so kupci še prihajali v fizične trgovine, v katerih so imeli neposreden stik s prodajalci, je na DMS Taktiku na velike količine podatkov, ki so na voljo, opozoril Andraž Štalec (Red Orbit).
Čeprav si želimo biti še bolj osredotočeni na kupca, o kupcih vemo premalo in s tem smo tudi manj učinkoviti.« Andraž Štalec, Red Orbit
Poročila, ki jih pridobimo iz osnovnih analitičnih orodij kot so Google Analytics, Meta Advertising Studio, Google Ads Studio, sicer prikazujejo podatke, manjka pa razumevanja, kaj nam ti podatki povedo. Marketing pa je po besedah Andraža Štalca tisto, ki ne potrebuje surovih številk, pač pa podatke v kontekstu, iz katerega je mogoče potegniti smisel.
Google Analytics 4, ki ga poznamo nekaj let, omogoča zanimive vpoglede v potrošnika, kaj je na spletni strani počel, od kod je prišel, kaj si je ogledal, koliko časa je prebil na posamezni podstrani ... kaj več od tega pa o posameznem potrošniku ne moremo videti, je opozoril Andraž Štalec. Tudi poročila so po njegovih besedah precej slabša, kot smo jih bili vajeni pri Google Analytics Universal, saj so zelo omejena. Hkrati ne omogoča naprednega KPI dashboarda, kjer bi lahko nastavili cilje in jih nato spremljali. »S stališča reportinga, razumevanja podatkov in razumevanja konteksta, kaj se dogaja na naših digitalnih kanalih, je GA4 korak nazaj v primerjavi z GA Universal,« je izpostavil Andraž Štalec.

Za naprednejše razumevanje podatkov tako Andraž Štalec svetuje prehod na Google Looker Studio. Če je GA Universal je zbiral podatke s spletne strani, zajemal, kaj vse se je dogajalo na spletni strani, in omogočil prikazovanje in analizo teh podatkov, prilagojeno našim potrebam lastnim željam, a je bilo težko vnesti podatke, ki niso prihajali s spletne strani, ampak npr. iz mobilne aplikacije, je GA 4 platforma, ki združuje podatke iz različnih virov. A ji ob tem manjka načinov za analiziranje in vizualizacijo podatkov. Prav Looker Studio pa je orodje za vizualizacijo podatkov, analizi in obdelavi podatkov. Vanj lahko povežemo tako podatke iz GA4 kot druge podatke, ki jih hranimo v digitalni obliki.
Prednosti Looker Studia so:
»Bistvo Google Looker Studio reportov je, da nam omogočijo razumevanje konteksta, kaj se z uporabnikom, kampanjo, spletno stranjo, določenim virom ... dogaja, pa tudi jasnost podatkov. Za vsak vpogled, ki ga pridobimo, moramo vedeti, kakšna naša aktivnost bo sledila, ker, ker če tega ni, ni niti poslovnega učinka,« pa je z bistvom marketinga zaključil Andraž Štalec.
Celoten DMS Taktik si lahko ogledate v DMS Labu, kjer boste izvedeli še:
