Uporabljamo piškotke
Piškotki so vse informacije, ki jih obiskano spletišče shrani v brskalnik vaše naprave in kasneje prikliče z namenom zagotavljanja kontinuitete med posameznimi priklici spletne strani. Piškotke uporabljamo v več namenov, predvsem pa za izboljšanje vaše spletne izkušnje na naši spletni strani (na primer za shranjevanje podatkov ob vpisu v vaš račun). Politika piškotkov
Včasih smo o uporabnikih zbirali vse vrste podatkov, danes pa naj bi zaradi potrebe po privolitvi in drugih zakonodajnih zahtevah, zbirali le še podatke, ki jih zares potrebujemo. Kljub temu pa v praksi ni zmeraj tako. Eden od pomembnih elementov spletne marketinške analitike je tehnološka platforma, s katero zbiramo podatke, saj za pravo razumevanje podatkov podjetje potrebuje ustrezno orodje glede na svoje potrebe. Izbiro tehnološke platforme za zbiranje in obdelavo podatkov je treba skrbno pretehtati, zato nas je skozi proces izbire popeljal Anže Hribar, direktor področja analitike v iPROM.
Neodvisna orodja za marketinško analitiko so orodja, ki vam omogočajo spremljanje, zbiranje, obdelavo in analizo podatkov o vedenju obiskovalcev vaših spletnih strani, spletnih aplikacij in drugih digitalnih kanalov ter niso v lasti ali pod nadzorom velikih oglaševalskih korporacij. »To pomeni, da ste sami lastnik zbranih podatkov in nad njimi ohranjate popoln nadzor. Brez vašega privoljenja podatki, ki ste jih zbrali, ne bodo deljeni z drugimi podjetji (konkurenti) ali platformami,« je pojasnil Anže Hribar.
V okviru podatkovne strategije je najprej potrebno odgovoriti na naslednja vprašanja:
Na podlagi odgovorov na zgornja vprašanja boste lažje razumeli, kaj zares potrebujete in katera tehnološka platforma vam to omogoča. Nekatere lahko nato že v začetni fazi odstranite iz ožjega izbora.
A na končno odločitev naj vpliva še kopica drugih dejavnikov, je dejal Anže Hribar:
Celotno predavanje si lahko člani DMS ogledate v DMS Labu, kjer boste izvedeli tudi: