Program

Izobraževanje

Poslovno okolje se z neprestanim prihodom novih tehnologij in orodij spreminja hitreje kot kadarkoli. Strategije, ki so delovale pred letom ali dvema, danes morda zelo malo doprinesejo k izboljšanju rezultatov. Kako zagotoviti, da naše marketinške aktivnosti ostanejo učinkovite, inovative in relevantne za kupce?

Maja Voje, mednarodno priznana svetovalka na področju growth marketinga, je predstavila taktike, ki jih uporabljajo vodilna svetovna podjetja, da zaženejo hitre cikle stalnega eksperimentiranja in da najdejo trženjske kanale in prijeme, ki najbolje učinkujejo na obstoječih in novih ciljnih trgih. Na izbranih primerih je predstavila, kako lahko podjetja - ne glede na velikost in ciljni trg - najdejo svojo formulo za rast.

Predavateljica je predstavila:

  • definicijo Growth Hackinga,
  • Growth Strategy Framework,
  • Growth Hacking strategije (vsebina, produkt, oglaševanje)
  • Growth Hacking taktike (blogi, webinarji, vplivneži, SEO, listing, e-knjige … ).
Vabljeni k ogledu posnetka in branju podrobne vsebinske reportaže.

o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 280 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
večkot 70 dogodkov letno
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice