Maja Voje je na marčevskem DMS webinarju predstavila metodologijo growth hackinga in na konkretnih primerih razložila, kako lahko z eksperimenti na tem področju dosegamo dobre rezultate tudi v teh negotovih časih. Radi delimo znanje in v teh časih še posebej skrbimo, da vsebine, ki nastajajo v Društvu za marketing Slovenije, širimo tudi izven največje marketinške skupnosti v Sloveniji. DMS webinarji so sicer ekskluzivno namenjeni članom DMS, tokrat pa webinar z Majo Voje delimo z vsemi, ki vas zanimajo growth hacking eksperimenti.

Najboljši pokazatelj tega, da živimo v svetu nenehnih sprememb, je aktualna situacija, ko se je v tednu dni življenje ljudi postavilo popolnoma na glavo. Odveč je poudarjati, da poslovni svet ni več takšen, kot je bil v začetku marca. Podjetja so se morala v dnevu ali dveh prilagoditi na delo od doma, poslovni modeli doživljajo velike spremembe. Če povzamemo, živimo v svetu, ko moramo hote ali nehote vsi eksperimentirati. “V tem času je metodologija growth hackinga še posebej aktualna. Želimo namreč eksperimentirati na načine, ki nam bodo zagotavljali rast tudi v teh negotovih časih. Sama izvedba eksperimentov pogosto ni prevelik izziv, zaplete pa se pri tem, ko želimo eksperimente vpeljati v organizacijsko strukturo podjetja,” je na DMS webinarju med drugim izpostavila Maja Voje.

Predavateljica je v webinarju podrobno razložila, kako izvajamo growth hacking eksperimente in kaj lahko z njimi dosežemo. Vse skupaj je podkrepila tudi s konkretnimi praktični primeri. DMS webinarji so sicer ekskluzivno namenjeni članom DMS, zaradi aktualnosti teme in ker želimo z zbranim znanjem pomagati drugim, tokrat vabimo vse, ki vas tema zanima, da si ogledate celoten DMS webinar z Majo Voje:

Celotno vsebinsko reportažo webinarja najdete tukaj: Z eksperimenti ustvarjamo kulturo, ki je usmerjena v podatke in učenje.

Drugi zapisi na temo

o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 280 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
večkot 70 dogodkov letno
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice