Uporabljamo piškotke
Piškotki so vse informacije, ki jih obiskano spletišče shrani v brskalnik vaše naprave in kasneje prikliče z namenom zagotavljanja kontinuitete med posameznimi priklici spletne strani. Piškotke uporabljamo v več namenov, predvsem pa za izboljšanje vaše spletne izkušnje na naši spletni strani (na primer za shranjevanje podatkov ob vpisu v vaš račun). Politika piškotkov
Najboljši pokazatelj tega, da živimo v svetu nenehnih sprememb, je aktualna situacija, ko se je v tednu dni življenje ljudi postavilo popolnoma na glavo. Odveč je poudarjati, da poslovni svet ni več takšen, kot je bil v začetku marca. Podjetja so se morala v dnevu ali dveh prilagoditi na delo od doma, poslovni modeli doživljajo velike spremembe. Če povzamemo, živimo v svetu, ko moramo hote ali nehote vsi eksperimentirati. “V tem času je metodologija growth hackinga še posebej aktualna. Želimo namreč eksperimentirati na načine, ki nam bodo zagotavljali rast tudi v teh negotovih časih. Sama izvedba eksperimentov pogosto ni prevelik izziv, zaplete pa se pri tem, ko želimo eksperimente vpeljati v organizacijsko strukturo podjetja,” je na DMS webinarju med drugim izpostavila Maja Voje.
Predavateljica je v webinarju podrobno razložila, kako izvajamo growth hacking eksperimente in kaj lahko z njimi dosežemo. Vse skupaj je podkrepila tudi s konkretnimi praktični primeri. DMS webinarji so sicer ekskluzivno namenjeni članom DMS, zaradi aktualnosti teme in ker želimo z zbranim znanjem pomagati drugim, tokrat vabimo vse, ki vas tema zanima, da si ogledate celoten DMS webinar z Majo Voje:
Celotno vsebinsko reportažo webinarja najdete tukaj: Z eksperimenti ustvarjamo kulturo, ki je usmerjena v podatke in učenje.