Marketinška odličnost ni namenjena le nagrajevanju najboljših v stroki, temveč tudi širjenju znanja in primerov dobrih praks.
Na poletnih Jutranjih vpogledih spoznavamo letošnje prejemnike nagrad Marketinška odličnosti. Zastavili jim bomo aktualna vprašanja o trendih, izzivih in priložnostih v marketingu. Zaupali nam bodo tudi izkušnje iz nagrajenih projektov in praktične nasvete.
Pridružite se nam in ne zamudite priložnosti za dragocene vpoglede najboljših na letošnjem državnem prvenstvu.
V letošnji tretji epizodi bomo gostili zmagovalce kategorije Odličnost marketinškega projekta: Transformacija ali optimizacija poslovnih procesov - Petrol d.d. Komisijo je Petrol prepričal s projektom, ki ima jasno strategijo, jasno postavljene cilje in dokazano dosega rezultate. Zahtevno je imeti uporabnika v središču aktivnosti, a Petrol je prikazal velik napredek pri izboljšanju uporabnike izkušnje in dokazal, da lahko marketing postane gonilo sprememb v organizaciji. Več nam bosta v pogovoru razkrili Mojca Avšič in Danijela Negovanović.
