Marketinška odličnost ni namenjena le nagrajevanju najboljših v stroki, temveč tudi širjenju znanja in primerov dobrih praks.
Na septembrskih Jutranjih vpogledih spoznavamo letošnje prejemnike nagrad Marketinška odličnosti. Zastavili jim bomo aktualna vprašanja o trendih, izzivih in priložnostih v marketingu. Zaupali nam bodo tudi izkušnje iz nagrajenih projektov in praktične nasvete.
Pridružite se nam in ne zamudite priložnosti za dragocene vpoglede najboljših na letošnjem državnem prvenstvu.
V drugi epizodi bomo gostili zmagovalce kategorije Odličnost marketinškega projekta: Novost ali inovacije na enem izmed 7P - Atlantic Grupa d.d. Komisijo je prepričala konsistentnost v poslovni in marketinški strategiji ter pogum pri vstopu v nov segment. Argeta je uspešno nagovorila fleksitarijance in ljubitelje rastlinskih namazov, hkrati pa ostala zvesta svoji identiteti. Več o tem, kako so izzvali stereotip o neokusnih rastlinskih izdelkih in potrošnike vključili v zgodbo, nam bo v pogovoru razkrila Simona Koren (Atlantic Grupa).
Prisluhnite pogovoru v četrtek, 17. septembra, ob 9. uri na Zoomu.
