Marketinška odličnost ni namenjena le nagrajevanju najboljših v stroki, temveč tudi širjenju znanja in primerov dobrih praks.
Na septembrskih in oktobrskih Jutranjih vpogledih spoznavamo letošnje prejemnike nagrad Marketinška odličnosti. Zastavili jim bomo aktualna vprašanja o trendih, izzivih in priložnostih v marketingu. Zaupali nam bodo tudi izkušnje iz nagrajenih projektov in praktične nasvete.
Pridružite se nam in ne zamudite priložnosti za dragocene vpoglede najboljših na letošnjem državnem prvenstvu.
V četrti epizodi bomo gostili zmagovalce kategorije Odličnost marketinškega projekta: Odziv na izredne okoliščine. Komisijo je prepričal projekt Ali tveganje živi na vašem naslovu?, ki pooseblja kategorijo Odziv na izredne okoliščine. Komisija je izpostavila, da so pri Zavarovalnici Triglav zaznali potrebo na trgu, se dobro odzvali in uporabnikom ponudili opredelitev tveganja oz. nevarnosti za njihovo lastnino, kar se je v času številnih vremenskih ujm pokazalo za še posebej učinkovito.
Več o ozadju nagrajenega projekta nam bo razkril Jaka Jauh, direktor službe Trženjsko komuniciranje v Zavarovalnici Triglav.
Prisluhnite pogovoru v torek, 14. oktobra, ob 9. uri na Zoomu.
