Program

Dogodek

Volitve in priprava volilnih napovedi so za tržno-raziskovalno industrijo od nekdaj adrenalinski preizkus. Volitve so za raziskovanje eden redkih trenutkov, ko lahko v živo preverimo delovanje različnih metodologij - nadgrajenih starih in popolnoma novih. Večina naših inovacij prihaja iz obdobja volitev," poudarja Zenel Batagelj, ustanovitelj in partner v družbi Valicon.

Kako lahko metodologijo anketiranja in ugotovitve napredne analitike, ki so se uporabljale pri izdelavi volilnih napovedi, uporabimo v marketingu in pri iskanju odgovorov na povsem poslovna vprašanja?

Prav temu se bomo na marketinškem pogovoru posvečali z zelo dinamičnim duetom, naša gosta bosta namreč Zenel Batagelj in Andraž Zorko, partnerja v družbi Valicon.

Pojasnila bosta:

  • Kako lahko metrike taktičnega glasovanja uporabimo v marketingu?
  • Zakaj bodo napredne spletne ankete nadomestile CATI metodologijo?
  • Kako je videti napredno spletno anketiranje in zakaj naj traja vsaj 4 dni?
  • Je paradigma n=1000 stvar preteklosti?
  • Kakšne so prednosti spletnih panelov?
  • Kako pomembna je vizualizacija, poustvarjanje realnih razmer pri anketiranju?
  • Kaj je analiza vsebin in kako si pri tem pomagati z AI?
  • Kako izgleda ocenjevanje nastopajočih v soočenjih v živo in kako se uporablja v praksi?
  • … in še ogromno drugih podrobnosti, ki so se jih naučili v zadnjih nekaj mesecih.

Kratek opis 'high-tech' volilne analitike sta opisala v zapisu, kjer že najdete nekaj odgovorov na zgornja vprašanja.

Pridružite se nam v sredo, 18. maja ob 17.00 v hotelu One66.
[ZAPIS] KAKO NAPREDNO (VOLILNO) ANALITIKO UPORABITI V MARKETINGU?

Volitve so za anketno raziskovanje eden redkih trenutkov v poslu, ko lahko v živo preverimo delovanje različnih metodologij - nadgrajenih starih in popolnoma novih. V družbi Valicon, kjer so vedno intenzivno vpleteni v pripravo volilinih napovedi, pravijo, da večina njihovih inovacij prihaja iz obdobja volitev. Kaj so prinesle letošnje volitve, nam opisujeta Zenel Batagelj in Andraž Zorko, partnerja v družbi Valicon.

Z intenzivnim prehodom na online okolja je bilo že nekaj časa jasno, da bodo “padle” klasične telefonske ankete. Letos se je to zgodilo. Valiconova spletna volilna napoved je pravilno napovedala, kaj se bo zgodilo - in to edina. Z vidika anketne metodologije je letošnje leto torej prelomno leto - napredne spletne ankete so dokončno opravile s CATI-jem (CATI - computer assisted telephone interviewing), tudi paradigma n=1000 je, sploh za državnozborske volitve, pri katerih ocenjujemo, kdo bo presegel prag 4 %, stvar preteklosti.

Bila pa je nekoliko drugačna in temelji na izsledkih sistematičnega raziskovanja taktičnega glasovanja pri nas. Kaj pravzaprav je taktično glasovanje - mar ni to zelo podobno potrošniškemu odločanju? Kako lahko metrike taktičnega glasovanja uporabimo v marketingu?

Več si preberite v zapisu.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam