Program

Dogodek

Na prvem letošnjem marketinškem pogovoru gostimo vedno zanimivega in aktualnega Andraža Zorka (Valicon) in nikoli nam ne zmanjka tem, o katerih se lahko pogovarjamo z raziskovalcem družbe in sveta okoli nas.

Andraž je bil naš redni sogovornik skozi različne valove aktualne zdravstvene situacije, tokrat pa bo zanimivo slišati, kakšne so aktualne razmere v družbi, kako zaznavamo inflacijo, koliko smo privarčevali, kaj se dogaja s spletnim nakupovanjem in kako zaznavamo aktualne dogodke.

Razmišljanje Andraža Zorka bo podprto s čisto svežimi podatki iz Valiconove raziskave.

Seveda pa nas bo zanimalo tudi:

  • kaj vse to pomeni za marketing,
  • kako se lahko pripravimo na pričakovane spremembe,
  • katera spoznanja iz preteklih izkušenj lahko že uporabimo in
  • na katere trende se je dobro pripraviti.
Marketinški pogovor z Andražem Zorkom lahko spremljate v torek, 25. januarja, ob 15. uri preko Zooma.

Vabljeni na raziskovanje aktualnih marketinških aktivnosti, s fokusom na uporabnikih.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam