Program

Dogodek
▪ Brezplačno za člane DMS in udeležence Akademije športnega marketinga 2025.
▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 60 € + DDV.
Športno središče: Kako ostati na vrhu, ko si med najboljšimi?

V času, ko slovensko kolesarstvo navdušuje svet, se zastavlja vprašanje – kako dolgo lahko ostanemo v svetovnem vrhu in kakšni so naslednji koraki, da tam tudi ostanemo?

O tem bomo govorili z Milanom Erženom, direktorjem ekipe Bahrain Victorious, ene najuspešnejših ekip v svetovni seriji, ki že vrsto let postavlja standarde v profesionalnem kolesarstvu. Njegova pot se je začela pri ekipi Adria Mobil, kjer je sodeloval tudi s Primožem Rogličem, danes pa vodi globalno organizacijo, ki združuje šport, tehnologijo, strategijo in poslovne modele prihodnosti.

Z Milanom Erženom se bo pogovarjal športni novinar Matic Flajšman.

Skupaj bosta osvetlila:

  • kako se gradi in ohranja vrhunska ekipa v globalno konkurenčnem športu,
  • kako pomembni so sponzorji, tehnologija in novi trgi,
  • katere trende prinaša prihodnost kolesarstva – tako tekmovalno kot poslovno ter
  • kako lahko Slovenija ostane del svetovne kolesarske elite tudi v naslednjem desetletju.

👉 Dogodek pripravlja Športno središče Društva za marketing Slovenije.

Udeležite se ga vsi, ki vas zanima prihodnost kolesarstva, poslovni vidiki vrhunskega športa in zgodbe tistih, ki ustvarjajo zmagovalce.

Pridružite se nam v ponedeljek, 10. novembra, ob 17.00 v Triglav Labu (Dunajska cesta 20).

Udeležba prinaša 10 točk za DMS certifikat znanja.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam