To še posebej velja za vodjo ekipe Bahrain Victorious Milana Eržena, katerega uradni naslov je managing director, ki je bil gost Športnega središča Društva za marketing Slovenije. »Zelo sem vesel, da živimo v času Tadeja Pogačarja, ki je kolesarstvo dvignil na povsem novo raven. Mi pa se moramo truditi, da smo čim dlje z njim, saj če je on dlje na televiziji, so tudi naši sponzorji dlje časa vidni.« Tadej Pogačar sicer vozi za moštvo UAE Emirates, a je veliko storil za priljubljenost kolesarstva v Sloveniji in po svetu.
Skozi pogovor z Milanom Erženom, ki ga je vodil Matic Flajšman, smo izluščili devet vodil, ki so uporabna tako v kolesarstvu kot v poslovnem svetu in tudi v življenju nasploh.
Na vprašanje, ali je v času velikih uspehov slovenskih kolesarjev dobro biti Slovenec, je Milan Eržen dejal, da »moraš vedno znati pozicionirati sebe in biti samozavesten. Samozavest je zame najpomembnejša, z njeno pomočjo greš naravnost proti cilju. Od mladih nog se držim načela, da če nečesa ne vprašaš, ne veš. Ko spoznam ljudi, ki so zame pomembni, pridobim njihove kontakte in jim naslednji dan pošljem mail. Pet od desetih jih odgovori in s tremi od teh se nato ponovno srečam, dogovorim ... moraš si upati.«
Ko govori s sponzorji, ne gre zgolj za prodajo logotipa na dresu, po njegovih besedah je treba prodati zgodbo. »Ko kontaktiramo partnerja, imamo že izdelano idejo, zgodbo, ki pa jo je treba ves čas dograjevati.« Ravno pred kratkim so podpisali pogodbo z novim sponzorjem, ponudnikom luksuznih nepremičnin v Dubaju, s katerim so se dogovarjali od januarja letos.

Že danes gradijo ekipo za prihodnost, zelo pomembna je ekipa šestnajstletnikov. Zavedajo se, da v tem trenutku na dirki s Tadejem Pogačarjem težko zmaga kdo drug, vzgajajo pa kolesarje, ki imajo dovolj velik potencial, da se razvijejo v vrhunske kolesarje. Med njimi sta Slovenca Jan Govekar in Jakob Omrzel.
V World Touru je okoli 550 kolesarjev in v nižjih kategorijah lahko le talent pripelje kolesarja do World Toura. Od tam naprej pa gre za trdo delo in vse, kar je kolesar pripravljen storiti za svoj uspeh. Gre za prehrano, spanje, priprave, treninge, odsotnost od doma, višinske priprave. Le tistim, ki so pripravljeni to storiti, na koncu uspe.
Generacije, ki prihajajo, so drugačne, močnejše. V letu, dveh lahko posegajo po najboljših rezultatih. Zato jih je najbolj pomembno obdržati v nizu zmagovanja in jih ne prehitro poslati na največje dirke, kjer še niso konkurenčni in so hitrosti bistveno višje, je poudaril Milan Eržen.
V pravem trenutku moraš oceniti, kako stvar peljati naprej in najti prave ljudi, ki to lahko potisnejo naprej. Če ne gre, pa projekt tudi opustiti in iskati nove ideje." - Milan Eržen
V ekipi Bahrain Victorious imajo mlajši tekmovalci veliko srečo, da imajo Mateja Mohoriča. Kadar je ta v Sloveniji, živi v okolici Kranja, kamor so se preselili tudi številni mlajši člani ekipe ter si tako ustvarili bazo za treninge, Matej Mohorič pa lahko mlajšim kolesarjem pomaga na številnih področjih. Matej Mohorič ima po besedah Milana Eržena velik potencial za njegovega naslednika.
Športni direktor je tisti, ki mora pripraviti ekipo, da njeni člani tekmujejo drug za drugega, ekipo, v kateri si člani zaupajo. Takrat postane najpomembnejše tisto, kar se zgodi na avtobusu takoj po etapi oz. dirki, ko se brez dlake na jeziku razčisti vse, kar se je med dirkanjem zgodilo. Mlade generacije se starejših ne bojijo več na način kot včasih in tudi mladi kolesarji povedo starejšim, če so storili napako. Napake je treba razčistiti takoj, da se v prihodnje ne zgodijo še večje.

V Bahrain Victorious so po besedah Milana Eržena razvili pilotni projekt AI pomočnika za analizo vseh podatkov, ki so jih prej analizirali trije posamezniki. To so podatki o spanju kolesarja, ki jih je analiziral zdravnik, podatki iz etape, ki so jih analizirali trenerji ter podatki o porabi energije, ko jih je analiziral nutricionist. Na podlagi vseh teh podatkov o stanju kolesarja je mogoče zelo dobro predvideti, kaj naj naredi naslednji dan.
Oprema danes omogoča vse višje hitrosti. Milan Eržen je izpostavil primer testiranja opreme iz let 1993, 2003, 2013 in 2023. Izmerili so, da so hitrosti na opremi iz leta 2023 za sedem kilometrov na uro višje kot na opremi iz leta 1993. Zato se peloton na dirkah premika bistveno hitreje z manj moči in logično je, da padajo rekordi.
Problem pri tem je, da najboljše World Tour ekipe zaradi izjemnega tehnološkega napredka 'ubijajo' ekipe v nižjih kategorijah. Še pred nekaj leti je namreč veljalo, da se je lahko kolesar Adrie Mobil na dirki po Sloveniji lahko kosal s kolesarjem WT ekipe, danes pa zaradi razkoraka v tehnologiji ni več konkurenčen.
Lani so s v Bahrain Victorious skupaj s Pristopom in petimi slovenskimi sponzorji organizirali kampanjo Tour tvojega življenja, s katero so želeli kolesarskim navdušencem približati zakulisje dirke po Franciji. V okviru kampanje je Bahrain Victorious postal tudi svojevrstna »scouting agencija« za tekmovalne kolesarje, ki so v določenem trenutku spoznali, da niso primerni za vrhunske športnike, a bi želeli ostati v kolesarstvu. Bahrain Victorious jim omogoči štipendijo in izobraževanje za različne profile, ki jih potrebujejo znotraj svoje ekipe ter jim, če se izkažejo, ponudijo nekajletne pogodbe za delo.
Prihodnje leto bo Slovenija gostila Evropsko prvenstvo v cestnem kolesarstvu, morali pa smo omeniti tudi kandidaturo Slovenije za štart Tour de France leta 2029. To bi bil po besedah Milana Eržena poklon celotnim generacijam kolesarjev, od osemdesetih, devetdesetih let naprej, ki so kolesarstvo pripeljali do ravni, ki je omogočala nadaljnjo gradnjo in med drugim tudi organizacijo Dirke po Sloveniji.
Če Sloveniji uspe, bo to izjemna priložnost za promocijo države in številnih slovenskih destinacij že več let pred dejansko izvedbo Toura, med dirko in po njej. Na dirki bi se slovenskim (in številnim tujim) gledalcem lahko predstavili slovenski kolesarki s Tadejem Pogačarjem na čelu (ki je na Touru do zdaj zmagal štirikrat). Dirka v vsaki izvedbi privabi številne turiste, gledalce pa tudi navdušene kolesarje, ki sami preizkusijo traso. Uradno potrditev, ali je Slovenija z Ljubljano izbrana za štart dirke po Franciji leta 2029 naj bi prejeli čez kako leto, Milan Eržen pa je dejal, da so bili sestanki, ki so do zdaj potekali, obetajoči.
