Na DMS Taktiku Kako v marketinških tekstih pokazati, da res razumete svojega kupca, je Azra Mujkanović Češek z nami delila taktike za bolj empatično pisanje. Ob tem je navedla tudi nekaj orodij, ki so vam lahko v pomoč.

Vsak torek si rezervirajte 5 minut za marketing. Naročite se na marketinške novice.

Najprej je seveda treba ugotoviti, kaj želimo sporočiti kupcem in na kakšen način. Vse bolj se po besedah Azre Mujkanović Češek uveljavlja nova paradigma, kjer se med znamko oziroma njenim produktom ali storitvijo in kupcem razvije odnos podpore. Znamka naj kupca opolnomoči, da bo sposoben sam premagati izzive, s katerimi se sooča. »To je bistvo empatičnega pisanja,« še pravi Azra Mujkanović Češek.

Glas in ton (jezik, ki spodbuja zaupanje in doslednost) morata biti usklajena z uporabnikom in ga usmerjati k naslednjim korakom.
  • Glas pove, KDO vam nekaj govori. Je osebnost vašega produkta in je vedno enaka.
  • Ton pove, KAJ vam kdo govori. Je odraz osebnosti produkta, a se lahko spreminja glede na kontekst.
Določanje glasu in tona znamke/produkta

Za določanje glasu in tona komunikacije poiščite odgovor na vprašanja:

  • Zakaj produkt obstaja?
  • Brez katerih vrednot produkt ne bi obstajal?
    Azra Mujkanović Češek predlaga, da si pri izboru pomagate z naborom 51 vrednot, celoten nabor najdete v posnetku predavanja v DMS Labu.
  • Kdo bi bil produkt, če bi bil oseba?
    V posnetku predavanja prav tako najdete še več vprašanj, ki so vam lahko v pomoč pri določanju osebnosti produkta.
  • Kaj žene produkt naprej?
Nabor besed

Najpomembnejše orodje pri pisanji besedil je nabor besed (besede, fraze, metafore …), ki jih uporabljate. Oblikujte zaklad besed in poiščite nabor besed in fraz za vsako situacijo.

Orodja za oblikovanje nabora besed:

Slog pisanja

Če želite uporabiti pogovorni slog pisanja (sproščen in enostaven slog), naj bo način pisanja tekoč, sproščen, razumljiv in dostopen.

Orodja za lažji začetek pisanja:

  • najprej povejte, nato zapišite,
  • pišite kratke stavke,
  • na glas preberite, kar ste zapisali in po potrebi popravite,
  • predstavljajte si, da nagovarjate konkretno osebo,
  • naj vaš tekst zveni profesionalno, a ne zapleteno.

Kateri so praktični in kateri čustveni vidiki nagovarjanja kupca in kako jih upoštevati pri pisanju marketinških tekstov, pa si lahko člani DMS kadar koli ogledate v DMS Labu. Izobraževanje traja eno uro.

Izvedeli boste:

  • Kako določiti prepoznaven glas pisanja, ki je osebnost vašega produkta
  • Kako določiti ton pisanja, ki je odraz osebnosti produkta, a se spreminja glede na kontekstKako določiti nabor besed in fraz, ki jih lahko uporabite v kateri koli situaciji
  • Kako pisati v sproščenem in enostavnem slogu
  • Katera praktična orodja vam lahko pomagajo pri tem
  • Kako začeti, če vaše pisanje še ni povsem utečeno
  • Kakšne so posebnosti v B2B tekstih

VČLANI SE
EKSKLUZIVNO za člane: posnetek oktobrskega Taktika je za člane DMS na voljo v digitalni knjižnici - v DMS Labu (klik na fotografijo vas vodi tja).

Povezane teme

No items found.

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam