Uporabljamo piškotke
Piškotki so vse informacije, ki jih obiskano spletišče shrani v brskalnik vaše naprave in kasneje prikliče z namenom zagotavljanja kontinuitete med posameznimi priklici spletne strani. Piškotke uporabljamo v več namenov, predvsem pa za izboljšanje vaše spletne izkušnje na naši spletni strani (na primer za shranjevanje podatkov ob vpisu v vaš račun). Politika piškotkov
V marketinški skupnosti veliko govorimo o trajnosti. Sodobni uporabniki zaupajo podjetjem, ki delujejo trajnostno, zaupanje pa je temelj dobrega odnosa med blagovno znamko in uporabnikom. Področje trajnosti je tako za marketingaše zelo zanimivo, polno priložnosti, a kako jih resnično izkoristiti?
Na junijski DMS webinar smo povabili Jako Dobnika (Deloitte), poslovnega svetovalca, ki ima bogate izkušnje z upravljanjem blagovnih znamk.
Predavatelj je predstavil zgodbo podjetja, ki je kljub aktivnemu nagovarjanju uporabnikov po manjši potrošnji njihovih izdelkov, že v naslednjem letu doseglo 30 % rast prihodkov.
DMS webinar je namenjen vsem, ki želite trajnost vključiti med elemente vaše blagovne znamke. Vabljeni vsi, ki želite eno uro strateško razmišljati o tem, kako je lahko trajnost gonilo rasti podjetja v prihodnosti. Izobraževanje je brezplačno za vse člane DMS.