Program

Izobraževanje

V marketinški skupnosti veliko govorimo o trajnosti. Sodobni uporabniki zaupajo podjetjem, ki delujejo trajnostno, zaupanje pa je temelj dobrega odnosa med blagovno znamko in uporabnikom. Področje trajnosti je tako za marketingaše zelo zanimivo, polno priložnosti, a kako jih resnično izkoristiti?

Na junijski DMS webinar smo povabili Jako Dobnika (Deloitte), poslovnega svetovalca, ki ima bogate izkušnje z upravljanjem blagovnih znamk.

Junijski DMS webinar bo v torek, 23. junija, med 11:00 in 12:00.
O smo govorili?
  • Primeri trajnostnih poslovnih modelov (storitve / izdelki) in marketinških pristopov.
  • Vpliv trajnostnega razvoja na 4P modele projektov in podjetij.
  • Umestitev trajnostne komponente v marketinško strategijo podjetja.
  • Priložnosti in izzivi prihodnosti.
Nekaj podatkov o trajnosti in njenemu vplivu na uporabnike:
  • Več kot tretjina potrošnikov je pripravljena za trajnostne izdelke plačati več kot 25 % višjo ceno.
  • Mlajše generacije so vse bolj trajnostno ozaveščene. Kar 73 % milenijcev je za trajnostne izdelke pripravljeno plačati več.
  • Trajnost predstavlja enega najpomembnejših elementov grajenja uporabniške zvestobe ter posledične rasti prihodkov. Trg trajnostnih izdelkov je tako med letoma 2013 in 2018 prispeval kar 50 % celotne rasti pakiranih potrošniških izdelkov.
  • Zgolj iskren trajnostni marketing prinaša mnoge pozitivne učinke na samo poslovanje in ugled organizacije! Male ali velike polresnice in laži na trajnostni ugled podjetja vplivajo podobno, a v nasprotni smeri.
V predstavitvi smo se  dotaknili vprašanj:
  • Kako lahko podjetja naredijo svoje prve korake v svet trajnostnega marketinga?
  • Kateri elementi trajnosti imajo največji vpliv na uporabnika?
  • Kateri so najpomembnejši vidiki trajnostnega marketinga?

Predavatelj je predstavil zgodbo podjetja, ki je kljub aktivnemu nagovarjanju uporabnikov po manjši potrošnji njihovih izdelkov, že v naslednjem letu doseglo 30 % rast prihodkov.

Komu je izobraževanje namenjeno?

DMS webinar je namenjen vsem, ki želite trajnost vključiti med elemente vaše blagovne znamke. Vabljeni vsi, ki želite eno uro strateško razmišljati o tem, kako je lahko trajnost gonilo rasti podjetja v prihodnosti. Izobraževanje je brezplačno za vse člane DMS.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam