Agilnost je beseda, ki jo v slovenski poslovni skupnosti povezujemo predvsem z Matejem Golobom (CorpoHub). Na letošnji Slovenski marketinški konferenci je predavatelj ponudil nekaj nasvetov, kako lahko še bolje pripravljamo in izvajamo naše webinarje, digitalne sestanke in delavnice. Verjamemo, da boste katerega od nasvetov lahko že jutri uporabili pri vašem delu.

Pazite na kompleksnost vaše prezentacije, ki lahko zniža raven pozornosti vašega občinstva. Že pri prezentiranju v živo se ob zapleteni predstavitvi pozornost poslušalca premakne iz vaših besed na črke v prezentaciji, pri predstavitvi prek spleta pa je ta pozornost še manjša. “Slide” naj bo takšen, kot je znak na avtocesti - velik, kratek in jasen, ker gre pozornost ljudi hitro mimo. 

Če webinar ni dobro narejen, bo le še en webinar v svetu webinarjev, ki smo jih tako ali tako že vsi nekoliko naveličani. Bodite pozorni, s kom vse tekmujete, ko pripravljate spletne vsebine. Vaš webinar nikoli ne bo dobil bitke z Netflixovimi vsebinami. Se moramo pa vseeno čim bolje pripraviti na ta boj. 

Živimo v studiih, zato moramo imeti primerno ozvočenje, osvetlitev, pojavo ... To je predpogoj dobre oziroma učinkovite komunikacije.

Pozornost na digitalnih platformah je bistveno manjša in krajša kot pri komunikaciji v živo, zato moramo biti še bolje pripravljeni in vsebino razdeliti na manjše dele.

Poskrbite tudi za interakcijo, četudi je včasih nekoliko “na silo”. Ljudje morajo biti čim bolj vključeni. Lahko si še tako zanimiv govorec, po petnajstih minutah bo pozornost poslušalcev zagotovo padla, če poslušalcev ne boš vključil v svoj nastop. Kako spodbuditi interakcijo? Naj ljudje govorijo sami o sebi. To se zlahka pripravi v tako imenovanih “breakout roomih”. V manjših skupinah se bodo ljudje hitreje odprli.

"Lahko si še tako zanimiv govorec, po petnajstih minutah bo pozornost poslušalcev zagotovo padla, če jih ne boš vključil v svoj nastop," opozarja Matej Golob.

Distant socializing - druženje na daljavo. Precej je takšnih, ki niso ravno navdušenih nad tem načinom druženja. Kava pred in po sestankih je v poslovnem svetu nekaj normalnega in tega sproščenega vzdušja ne smemo izgubiti s prehodom na digital. Tu znova priporočam razdelitev ljudi v manjše skupine in uporabo "break roomov" za klepet.

Da viharjenje možganov ne bi bila brezciljna orgija, potrebujemo zaključek in določila, kako naprej. Natančno moramo vedeti, kdo je za kaj zadolžen oziroma kdo je DRI - "directly responsible individual" (neposredno odgovorna oseba).

Nekaj digitalnih orodij, ki jih priporoča predavatelj:
  • Mentimeter - odlično orodje za glasovanje ali merjenje vzdušja na daljavo. 
  • Jamboard - Googlovo orodje, “tabla” za ustvarjanje skupne slike na digitalnih sestankih. Še nekoliko bolj napredna sta Mural in Miro.
  • Lean Coffe Table - orodje, ki da ljudem možnost izbire o temi, ki je zanje najpomembnejša za sestanke. Čas je omejen in zato ponuja boljšo strukturo sestankov.
  • Wonder - aplikacija, s pomočjo katere pristopiš do sogovornikov, ustvarjaš krog ljudi, ki jih zanima določena tema. Skozi aplikacijo se namreč uporabniki premikajo glede na to, katere teme jih zanimajo.

Povezane teme

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 280 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
večkot 70 dogodkov letno
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice