Pazite na kompleksnost vaše prezentacije, ki lahko zniža raven pozornosti vašega občinstva. Že pri prezentiranju v živo se ob zapleteni predstavitvi pozornost poslušalca premakne iz vaših besed na črke v prezentaciji, pri predstavitvi prek spleta pa je ta pozornost še manjša. “Slide” naj bo takšen, kot je znak na avtocesti - velik, kratek in jasen, ker gre pozornost ljudi hitro mimo.
Če webinar ni dobro narejen, bo le še en webinar v svetu webinarjev, ki smo jih tako ali tako že vsi nekoliko naveličani. Bodite pozorni, s kom vse tekmujete, ko pripravljate spletne vsebine. Vaš webinar nikoli ne bo dobil bitke z Netflixovimi vsebinami. Se moramo pa vseeno čim bolje pripraviti na ta boj.
Živimo v studiih, zato moramo imeti primerno ozvočenje, osvetlitev, pojavo ... To je predpogoj dobre oziroma učinkovite komunikacije.
Pozornost na digitalnih platformah je bistveno manjša in krajša kot pri komunikaciji v živo, zato moramo biti še bolje pripravljeni in vsebino razdeliti na manjše dele.
Poskrbite tudi za interakcijo, četudi je včasih nekoliko “na silo”. Ljudje morajo biti čim bolj vključeni. Lahko si še tako zanimiv govorec, po petnajstih minutah bo pozornost poslušalcev zagotovo padla, če poslušalcev ne boš vključil v svoj nastop. Kako spodbuditi interakcijo? Naj ljudje govorijo sami o sebi. To se zlahka pripravi v tako imenovanih “breakout roomih”. V manjših skupinah se bodo ljudje hitreje odprli.
Distant socializing - druženje na daljavo. Precej je takšnih, ki niso ravno navdušenih nad tem načinom druženja. Kava pred in po sestankih je v poslovnem svetu nekaj normalnega in tega sproščenega vzdušja ne smemo izgubiti s prehodom na digital. Tu znova priporočam razdelitev ljudi v manjše skupine in uporabo "break roomov" za klepet.
Da viharjenje možganov ne bi bila brezciljna orgija, potrebujemo zaključek in določila, kako naprej. Natančno moramo vedeti, kdo je za kaj zadolžen oziroma kdo je DRI - "directly responsible individual" (neposredno odgovorna oseba).