Uporabljamo piškotke
Piškotki so vse informacije, ki jih obiskano spletišče shrani v brskalnik vaše naprave in kasneje prikliče z namenom zagotavljanja kontinuitete med posameznimi priklici spletne strani. Piškotke uporabljamo v več namenov, predvsem pa za izboljšanje vaše spletne izkušnje na naši spletni strani (na primer za shranjevanje podatkov ob vpisu v vaš račun). Politika piškotkov
Pogovarjali smo se o tedanjih izzivih in vizijah, ki so se porodile na odru SMK – ter o tem, katere so zdržale preizkus časa. Kaj je bil takratni buzzword? Kaj nas je že takrat gnalo k digitalni preobrazbi? In kakšna je njena popotnica za prihodnost slovenskega marketinga?
Ključni izziv tistega časa je bil razumeti in udejanjiti, kaj vse zajema marketing oz. trženje ter kako je strateško, in ne le izvedbeno, pomemben v podjetjih in institucijah. Da trženje ni le oglaševanje in komuniciranje do porabnika oz. odjemalca ampak mnogo, mnogo več. Potrebno je bilo obrniti miselnost v smeri, da je trženje v podjetju kultura naravnanosti h kupcu in hkrati kompleksen proces, ki ustvarja dodano vrednost. Strateško, taktično – od trženjskih raziskav, ideje za razvoj izdelka oz. storitve … do končne komunikacije, prodaje kupcu in odzivov kupca.
Potrebno je bilo obrniti miselnost v smeri, da je trženje v podjetju kultura naravnanosti h kupcu in hkrati kompleksen proces, ki ustvarja dodano vrednost. - prof. dr. Maja Zalaznik
Pravzaprav nič večjih presenečenj. Vedno je zmagovala jasna ciljnost, strateškost, hkrati pa inovativnost in kreativnost ter odličnost trženjske izvedbe. Predvsem pa razumevanje trga, kupcev. Zato je bilo in je nenehno potrebno raziskovati, opazovati, analizirati … Danes je to morda po eni strani še lažje, ob vseh dostopnih tehnologijah in virih, po drugi strani pa je izziv večji, saj je vsega (pre)obilo. Ponudnik se pogosto sooča z izzivom preobilice podatkov, porabnik pa s (pre)veliko možnosti izbire, zato je še kako potrebno trženjsko ohranjati konkurenčnost in biti pred drugimi. Biti drugačen. To pa v trženju najbolj šteje, že od nekdaj.
Uspeh ni le številka – je zgodba, čustvo, pogum. Pridite po svoj navdih na SMK - 29. in 30. maj.
Najbolj je v zadnjem obdobju trženje zaznamoval tehnološki napredek, še posebej digitalizacija, z vseh zornih kotov. Danes brez umetne inteligence ni uspešnega trženjskega podjetja ali znamke. Hkrati deluje in podpira vse procese podatkovna tehnologija ter orodja, s katerimi lahko mnogo lažje merimo učinke, dostopnost do različnih komunikacijskih, distribucijskih, tehnoloških in digitalnih rešitev, večkanalnost … Obilo je sprememb prav zaradi hitrosti in transparentnosti, ki jo dajejo tehnološke rešitve. In še bolj intenzivno obdobje vsega tega bo v prihodnje. A hkrati z ohranjanjem človeške note in občutka porabnika, da nekdo skrbi zanj, da mu je mar – kot človek človeku. Tega ne smemo pozabiti.
Futuristi. Npr. Rohit Talwar. Ti so vedno znali izzvati vse nas in nas potisniti iz cone udobja, standardnih okvirov razmišljanja, vpetosti v dano okolje. Pa če se je slišalo to takrat še tako neverjetno, se je slej ko prej zgodilo. Ker v trženju ni meja. Zato jim vedno prisluhnem.
Dobre vsebine, aktualna znanja, zanimivi govorke in govorci. In druženje vseh, ki jih trženje vedno znova izziva. In povezuje. Vse to je čar SMK 😊.
SMK je druženje vseh, ki jih marketing vedno znova izziva. - prof. dr. Maja Zalaznik
Prof. dr. Maja Zalaznik (nekdanja Makovec Brenčič) je redna profesorica na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani ter nekdanja ministrica za izobraževanje, znanost in šport.
Maja Zalaznik (ex Makovec Brenčič) je predsedovala 11. SMK leta 2006 in 12. SMK leta 2007:
- 11. SMK (30. in 31. maj 2006): Živeti spremembe v marketingu. Inovativnost kot točka lokalnega in globalnega preboja
- 12. SMK (29. in 30. maja 2007): Učinkovitost marketinga za uspešnost podjetja