“Ko podjetja razmišljajo o digitalnih omrežjih in digitalnih kampanjah, pravzaprav pogosto niti ne vedo, kakšni so njihovi cilji in želje. Pred približno petimi leti, ko se je začela eksplozija družbenih omrežij, se je v slovenskih podjetjih uveljavil določen način dela na družbenih omrežjih, ki se je v veliki meri ohranil do danes. V tem času so se družbena omrežja korenito spremenila in ogromno zastarelih principov ne deluje več,” opozarja digitalni strateg Uroš Svenšek (Agencija 101).
“Podjetja še vedno zanima, kako bodo povečala število sledilcev na Facebooku, Instagramu … Če pogledamo najboljša podjetja pa hitro ugotovimo, da jih število sledilcev sploh ne zanima več. Pomemben je doseg in posledično vključenost sledilcev. Dosega imate toliko, kolikor ga plačate.”
Organski doseg je danes tako majhen, da je nepomembno, koliko sledilcev imate. - Uroš Svenšek (Agencija 101)
“Znamke danes objavljajo manj, so pa objave toliko bolj kvalitetne. Milka denimo na nekaterih trgih objavi le štirikrat na mesec. Prevladujejo dobre animacije, zanimive objave, ki izstopajo. Včasih smo razmišljali o tem, da moramo na vsako omrežje objaviti vsaj eno novo objavo na dan, toda nemogoče je narediti 60 dobrih objav na mesec.”
Objavljajte toliko, kolikor lahko naredite kvalitetnih kampanj. - Uroš Svenšek (Agencija 101)
“To je osrednji trend, ki mu sledijo najboljše znamke. “Social” kampanje so kampanje, ki so narejene samo ali pa primarno za družbena omrežja, narejene so po meri družbenih omrežij in ciljajo na viralnost ter čim večjo vključenost uporabnikov. Bistvo “social” kampanje je dobra zgodba. Takšne kampanje so edino sredstvo, ki zagotavlja dober organski doseg. To je edini način, da presežemo okvir - doseg je takšen, kolikor v to vložimo denarja.”
“Zakaj bi nekaj, kar smo naredili, delil nekdo, ki o nas ve zelo malo oziroma ga ne zanimamo? Uporabniki stvari ne delijo, da bi vašo znamko naredili bolj zanimivo in privlačno, delijo jih zato, ker z deljenjem objave sami izgledajo bolje. Ko znamka izpade privlačno, mora privlačen izpasti tudi uporabnik. Pri objavah bodite pozorni na to, da uporabniki z deljenjem izpadejo empatični, dobri, zabavni, v koraku s trendi, zanimivi ... ”
“Najboljša podjetja “social” kampanje dobro povezujejo s kampanjami na drugih kanalih. Diesel je denimo zbral slabe komentarje o njihovih znamki na spletnih družbenih omrežjih in iz tega naredil posebno kolekcijo.”
“Najboljše znamke se takoj odzovejo na dogodke, ki se dogajajo v svetu okoli nas. To delajo premišljeno in zato so njihove kampanje izredno učinkovite.”
“Vrsto let so podjetja televizijske oglase enostavno objavila na Facebooku ali Instagramu. Najboljše znamke danes vsebino prilagajajo posameznim kanalom in objave pripravljajo specifično za družbeno omrežje. Upoštevajo specifike posameznega družbenega omrežja in svojo vsebino prevedejo v jezik uporabnikov določenega omrežja.”