Azra Mujkanović Češek (Madwise) je na DMS Taktiku predavala o tem, kako na LinkedInu ustvarjati vsebine, ki bodo navdušile vašo občinstvo in obogatile blagovno znamko vašega podjetja ali vašo osebno blagovno znamko. V nadaljevanju najdete nekaj priporočil predavateljice, za člane DMS pa je vsebinski priročnik v celotni na voljo v vaši digitalni knjižnici, kjer najdete tudi posnetek predavanja.
Razbijamo mite o vsebini na LinkedInu!

MIT #1

LinkedIn je nezanimiv. Velik del vsebine je nekvalitetne, prevladujejo prodajne objave in hvalisanje posameznikov in podjetij.

RESNICA #1

Slabša vsebina je priložnost, da stopite iz povprečja! Če na LinkedInu ne opažate relevantne in kvalitetne vsebine, potem sledite napačnim ljudem.

MIT #2

Če se nihče ne odziva s komentarji in všečki, potem je priprava vsebine čista izguba časa.

RESNICA #2

Na LinkedInu velja pravilo 1/9/90. En odstotek uporabnikov aktivno ustvarja vsebino, 9 % sodeluje s komentarji in všečki, 90 % uporabnikov pa samo spremlja in bere, brez interakcij. Tudi LinkedIn pa potrebuje nekaj časa, da opazi vaš trud in začne vsebine prikazovati širšemu krogu sledilcev.

MIT #3

Ustvarjanje vsebine na LinkedInu je zelo zamudno.

RESNICA #3

Če imate načrt in strategijo, lahko ustvarjanje vsebine traja samo nekaj ur na mesec. Enkrat dnevno se vključite v objave drugih z všečki in komentarji, enkrat ali dvakrat tedensko objavite novo vsebino, enkrat mesečno pa preglejte analitiko in pripravite okviren načrt objav. Enkrat na tri mesece oziroma kvartal je dobro preveriti tudi, kateri ključniki oziroma »hashtagi« delujejo in kateri ne, ter jih nekoliko posodobiti.

"Če na LinkedInu ne opažate relevantne in kvalitetne vsebine, potem sledite napačnim ljudem," poudarja Azra Mujkanović Češek (Madwise).
KAJ SPLOH OBJAVITI? >> MODEL 3 – 2 – 1

LinkedIn je v prvi vrsti B2B platforma. Azra Mujkanović Češek priporoča:

  • 3 objave, ki so vezane na industrijo oziroma stroko, v kateri delujete
  • 2 objavi »ponosne« vsebine – dosežki podjetja, sodelavcev
  • 1 objava o vašem produktu ali storitvi
Kako ustvarimo vsebino, na katero se ljudje odzovejo?

LinkedIn po 200 znakih besedilo odreže na dva dela in izpostavi »see more«, zato začnite z zelo zanimivim uvodom. Vsebina naj bo v obliki črke F, z zanimivim uvodom in kontekstom ter ozadjem problema, sledijo pa naj ključne točke v alinejah, s katerimi zadržimo uporabnikovo pozornost.

Nasvet: Ne bojte se »čustvenčkov«, tudi če objavljamo na profesionalni B2B platformi. Alineje in seznami so uporabnikom všeč, ker na pregleden način izpostavijo ključne informacije. Podatki v alinejah naj bodo čim bolj specifični.

Izogibajte se: Dolgim stavkom ali odstavkom, oklepajem, ker prisilijo ljudi, da se ustavijo, to pa zmoti tok njihovih misli. Ne uporabljajte besed, ki zbujajo dvome, kot so mogoče, predvidevamo, verjetno … Izogibajte se tudi zunanjim povezavam, saj LinkedIn želi, da uporabnik ostane na platformi in omeji doseg takšnih objav. Povezave raje dodajte v komentar.

VČLANI SE
Posnetek predavanja je za člane DMS v celoti na voljo v DMS Labu.

V DMS Labu člani DMS najdete tudi podrobnejši vsebinski priročnik po izobraževanju!

Povezane teme

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam