Fraza se pojavlja že stoletja, a zares je zaživela kot vodilo modernistov v arhitekturi. V Društvu za marketing Slovenije se načela »manj je več« pri snovanju izobraževanj in dogodkov ter pri predajanju znanja in izkušenj zavestno ne držimo. Naše poslanstvo je, da vam damo čim več. Želimo, da ni teme, trenda, izziva ali odgovora, ki ga ne bi mogli najti pri nas.
Pri novičniku Uspehi tedna pa smo se odločili, da naredimo izjemo in začnemo komunicirati malo manj. Navdihnila nas je tudi zgodba Simona Sineka o uspešnem ameriškem prodajalcu ženskih čevljev iz petdesetih let. Njegovo pravilo uspeha je bilo preprosto: »dva, ne tri.« Ko je stranka želela videti tretji par čevljev, je moral enega od prvih dveh najprej umakniti kot možnost. Ugotovil je, da osredotočenost na manjšo izbiro poveča verjetnost dobre odločitve.
Tako bomo tudi mi v množici informacij in aktivnosti izpostavili tisto, kar je najbolj relevantno v danem tednu. In še najprej bomo skrbeli, da boste kot člani DMS vedno dobili največ. 🙂
Tanja Kavran, izvršna direktorica DMS
Že prejemate naše e-novice? Vzemite si 5 minut za marketing vsak torek!