Tudi v letošnjem poletju smo pripravili priporočila za poletno branje, ki jih z nami delite člani Društva za marketing Slovenije.
Lovro Gruden (Indigo Consulting)

Knjiga: Science of persuasion, Robert Cialdini: Knjiga, v kateri avtor na podlagi svojih izkušenj iz sveta prodaje in marketinga pojasni, kako sogovornika prepričati v to, da nam reče "da".

Film: Priporočam »The Founder« - zgodba o nastanku in vzponu McDonald´sa.

Sicer pa YouTube vsebine: Dan Pena, Charlie Munger, Warren Buffet, Kevin O'Leary, Ben Shapiro, Jordan Peterson ...

Portali: Harvard Business Review, Economist, in Bloomberg.

Lovro Gruden (Indigo Consulting) med drugim priporoča film - The Founder, ki govori o razmahu franšize McDonald´s.
Vanja Ogrinc (Velux)

Za poletno branje priporoča knjigo Toshikazuja Kawaguchija Preden se kava ohladi - skupek štirih zgodb, ki se odvijajo vsaka zase v Tokiu, v kavarni Funiculi Funicula. Spoznamo štiri usode oseb, ki nas učijo odpuščanja in sprave ter vlivajo pogum in upanje na nadaljnji življenjski poti.

Jerneja Faletič (Renderspace)

Knjiga: Valerie Young - The Secret Thoughts of Successful Women - kako vzeti stvari v svoje roke, se znebiti dvoma vasi in razbiti ustaljene okvirje.

Portali: Medium

Revija: Global

Ana Pintar

Ryan Holiday: Ego je naš sovražnik - knjiga bralcu predstavi široko paleto zgodb in primerov, od kulture, prek športa in filozofije, do politike in zgodovine, s katerimi avtor pojasni delovanje in domet tega notranjega vzgiba v človekovem življenju.

Stephen Wendel: Designing for Behavior Change - Praktični nasveti, kako načrtovati nove tipe produktov, ki bodo uporabnikom pomagali doseči svoje cilje in zadovoljili njihove potrebe.

Manca Korelc

Priporoča knjigo 7 Unicorn Drive Ize in Sama Logina. Poslovni roman popelje bralca skozi šprinterski vzpon tehnološkega podjetja, ustanovljenega v Sloveniji in prodanega kitajskim investitorjem za milijardo dolarjev.

Strokovnjakinja za LinkedIn spremlja nasvete Andyja Foota in Richarda van der Bloma. Priporoča tudi svojo knjigo, v kateri deli svojo strast do jezer - The Slovenia Lakes.

Maja Ogrizek

Sunny Bonnell: Rare Breed - nekonvencionalna poslovna knjiga za upornike, tiste, ki ne ustrezajo tradicionalnim poslovnim okvirjem in ponuja pristope, ki so vse drugo kot "business as usual".

Marty Neumeier: Scramble - poslovni triler o mladem CEO-ju, ki mu uprava zada nalogo, da v petih mesecih pripravi delujoč plan, kako krivuljo podjetja obrniti navzgor, sicer bo izgubil službo. Težava je v tem, da noben pristop "iz knjige" v praksi ne deluje.

Maja Ogrizek priporoča zanimivo čtivo za vse, ki želite o poslu razmišljati nekoliko drugače.
Maja Gorjanc (iPROM)

Philip Kotler: Marketing 5.0 - Sloviti avtor štirih P-jev v marketinški svet dodaja še komponento tehnologije ter razlaga, kako jo lahko marketing izkoristi za to, da je še bolj učinkovit in po meri uporabnika in posla.

Film: Octopus Teacher - morski živalski svet in spremembe, ki ga počasi uničujejo, skozi oči hobotnice.

Serija: Suits - dramatična, vznemirljiva in zabavna zgodba o newyorških odvetnikih. Verjetno tudi zadnji izlet določene britanske princese v svet televizije in filma.

VČLANI SE

Povezane teme

No items found.

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 280 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
večkot 70 dogodkov letno
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice