Tudi v letošnjem letu smo za vas pripravili izbor vsebin in priporočil, ki so navdušili člane Društva za marketing Slovenije. V priporočilih Poletno branje boste našli predloge za branje (knjig, člankov, zapisov …), gledanje (filmov, serij, oddaj …) in poslušanje (podcastov …). Vsebine so raznolike, vse od osebnega in kariernega razvoja pa vse do lahkotnejših vsebin za sprostitev. Seznam predlogov bomo tokom poletja še dopolnjevali.
David Graeber: Bullshit jobs. Knjiga ameriškega antropologa o nesmiselnem delu, ki je postalo simtom današnjega časa.
Portal:
Longreads. Obsežnejši članki o najrazličnejših temah iz številnih svetovnih medijev (New yorker, GQ, Rolling Stone, The Washington post, ESPN …).
Film:
Vsi predsednikovi možje. Ker mineva 50 let od afere Watergate, in ker je Robert Redford komaj prepričal Woodwarda in Bernsteina, da posnamejo film, pri ustvarjanju katerega sta novinarja tesno sodelovala.
Izobraževanje:
Learngerman.dw.com. Brezplačni tečaj nemščine, razdeljen po stopnjah z razlagami, video vsebinami in nekaj možnostmi izbire jezika (npr. nem - ang).
"Njena zgodba, ki se začne v podeželski Keniji in konča z Nobelovo nagrado za mir, je odličen primer, kako lahko tudi v najtežjih trenutkih vedno znova najdemo priložnosti," nam je na kratko predstavil predlagano knjigo Jan Omahen.
Matthew McConaughey: Greenlights. Avtobiografija znanega igralca Matthewja McCounaugheya, kjer je poslušanje njegove avdio knjige, ki jo sam interpretira, poseben poslušalski užitek.
Graeme Simsion: The Rosie Project. Prijetno poletno branje o znanstveniku, ki se na trenutke ne najbolje znajde v družabnih in družbenih situacijah. To je prva knjige triologije, priporočam pa še drugi dve knjigi trilogije (The Rosie Effect, The Rosie Result).
Podcasti:
On Strategy Showcase. Podcast, ki v vsaki epizodi razkrije strategijo znanih oglaševalskih kampanij, ki jih predstavita strateg/strateginja iz oglaševalske agencije ter predstavnik/predstavnica naročnika in mogoča edinstven vpogled v reševanje poslovnih problemov s komunikacijo.
In Clear Focus. Podcast ameriške oglaševalske agencije, ki obravnava nove trende v oglaševanju ter spreminjanju nakupnega vedenja.
Špela Vuga je za nas pripravila sklop priporočil - vse od strokovne pa do bolj sproščene vsebine. Vmes najdete tudi predloge za podcaste, ki so bolj poslovne narave.
Urša Pučko, ustanoviteljica in direktorica agencije Internavti, v zadnjem času opaža, da knjige in filme (spet) potrebuje za odklop od ponorelega sveta in manj za priklop nanj. Kot pravi, je temu primerna tudi njena izbira 😊 "Navdušeno spremljam vsako leto več odličnih novih knjig slovenskih avtorjev, ki jih z veseljem uvrščam v svojo knjižnico." - Urša Pučko.
Mojstrico kriminalnih romanov Mojco Širok: Pogodba, ki nas pelje v Rim in Evidenca, v kateri odkriva ljubljansko podzemlje. Urša že nestrpno čaka tretji del trilogije Rim-Ljubljana-Bruselj, ki ga Širokova napoveduje.
Mirt Komel: Medsočje. Tudi ta je lahko odlično dopustniško čtivo za tiste, ki iščejo malo več mističnega.
Članek:
Psihologija dela. Sodelovanje z dr. Evo Boštjančič pri pripravi okrogle mize za SMK ji je odkrilo to blog stran, ki jo dr. Boštjančič ureja skupaj s študenti. Kar nekaj super branja za vse vodje, ne glede na velikost organizacije.
Serija:
4. sezona danske serije Borgen je bila dolgo pričakovana in končno dočakana.
Film:
Iskre v času. Odličen slovenski dokumentarec o vzponu in padcu slovenskega informacijsko-tehnološkega giganta Iskra Delta vam bo zagotovo odkril tudi kaj, česar niste vedeli 😊.
OČE (The Father). Zadnja mojstrovina Anthonyja Hopkinsa. S solzami v očeh.
Podcast:
Aktualen družbeno-političen podcast LD;GD, ki ga najdete znotraj Metine liste. Že zaradi »ljubkega prepucavanja« gostiteljev podcasta, ki Uršo redno spravlja v smeh.
Matjaž Robinšak (Valicon)
Ker bo sproščenemu poletju najverjetneje sledila drugačna, napornejša jesen, Matjaž Robinšak med svojimi priporočili predlaga temu primerna poletna branja.
Knjiga:
Tim Wu: Master switch. The trise and fall of information empires. Iz leta 2011 - gre za 10 let staro napoved prihodnosti in ga zanima, kaj se je uresničilo.
Thales S. Teixeira: Unlocking the customer Value chain. Ker pričakuje, da bo v naslednjem letu veliko dela povezanega s pripravami produktov, storitev in njihovo optimizacjo, z iskanjem pravih koristi in cene. Priporoča jo vsem v produktnem razvoju in marketingu.
Članki svetovalnih hiš (McKinsey, Bein & Co, PWC, Accenture ...) o metaverzumu. Ker je metaverzum tukaj, a se mu zdi, da je "overhyped" in da se bo razvijal evolucijsko.
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.