Tudi v letošnjem letu smo za vas pripravili izbor vsebin in priporočil, ki so navdušili člane Društva za marketing Slovenije. V priporočilih Poletno branje boste našli predloge za branje (knjig, člankov, zapisov …), gledanje (filmov, serij, oddaj …) in poslušanje (podcastov …). Vsebine so raznolike, vse od osebnega in kariernega razvoja pa vse do lahkotnejših vsebin za sprostitev. Seznam predlogov bomo tokom poletja še dopolnjevali.
Maja Burja (Luna \TBWA)

Knjiga:

  • Sonya Lyubomirsky: The How of Happiness. Avtorica je profesorica psihologije na Univerzi v Kaliforniji in se ukvarja z raziskovanjem tega, kaj ljudem prinaša srečo v življenju. V knjigi The How of Happiness zbere kup zanimivih in koristnih odkritij znanstvenih raziskav s področja pozitivne psihologije. Poleg povzetkov raziskav v knjigi najdemo tudi praktične nasvete in vaje, ki nam lahko pomagajo, da v svojem vsakodnevnem življenju najdemo več zadovoljstva.

Armina Selimanović (DMS & ŠSDMS)

Knjige:

Film:

Serije:

Podcast:

Edita Krajnović (Mediade)
"V nedeljo je nisem izpustila iz rok, v torek sem zaradi potopljenosti v branje izgubila občutek za čas in pozabila na večerno obveznost, " nam je o knjigi Rdeča kapica zaupala Edita Krajnović.

Knjige, leposlovje:

Strokovna literatura oziroma gradivo:

  • Adam Grant: Premisli še enkrat. Poletje bo ponovno tudi v znamenju Adama Granta in njegovega dela Premisli še enkrat. Zakaj? Ker kognitivna fleksibilnost šteje med pomembne kompetence (leta 2025 po poročilu WEF na 10. mestu). Smiselno se je torej poukvarjati, zakaj in kako opuščati nekatera preživeta stališča in prepričanja.
  • James Clear: Atomske navade. Za (neprestano) treniranje in kondicijo, kako biti (še) boljši in kako spremembe dosegati učinkoviteje, priporoča z lastno izkušnjo atomiziranja navad Jamesa Cleara in Atomske navade. V kakršnikoli izvedbi: knjiga, video (res je na voljo v vseh mogočih pojavnih oblikah pa tudi v slovenskem prevodu).
  • Sara Isaković: Od sanj do cilja. Med strokovno in obenem prijetno in izvirno gradivo umešča tudi družabno igro, ki jo je z znanji in izkušnjami t. i. performance psihologije razvila Sara Isaković. Konec aprila jo je odigrala in od tedaj naprej je z njo, vsakodnevno, uresničevanje velikega cilja. Sama je izbrala, da ji ga pooseblja barva ciklame (da je letos v modi, je naključje, ali pa tudi ne). Vredno nakupa, predvsem pa uporabe.

Kolumna in podcast:

  • Redno bere uvodnike Alija Žerdina v Sobotni prilogi Dela. Ta je ena od premikajočih. »Ambicija, da naredimo količinsko več na enak način kot v zadnjih dveh desetletjih, je zgrešena. Slovensko gospodarstvo je prehitevalo primerljive države, ko so bili industrijski produkti dragi – ker so bili dragoceni, najboljši. Naj ne bo cilj, da bi izdelovali drage reči. V času prebujajoče se inflacije zna ceno naviti vsak. Tisto, kar izdelujemo, naj bo dragoceno.«
  • Luka Ilić: Cilji niso dovolj, uspešnost gradi rutina. Prva družba v civilizaciji smo, ko se moramo starejši učiti od mlajših. Stoletja je veljalo predvsem obratno. Zato spremlja pogovore mladih: z mladimi in manj mladimi. Na primer Ano Roblek z Luko Ilićem, pobudnikom Young Advisory Boarda v Novartis Slovenija.

Vesna Žabkar (EF)

Knjiga:

  • Susan Cain: Bittersweet. Moč grenko-sladkega pogleda na življenje in zakaj je naša kultura tako slepa za njegovo vrednost.

Članki za različne okuse z različnih področij:

Filmi:

  • Filmi Pedra Almodovarja, npr. Madres paralelas (Parallel mothers), vedno pronicljiv in z melodramatičnimi filmi

Podcast:

Portal:

Vesna Žabkar je z nami delila najrazličnejše poletne predloge, knjigo, članke in portale, pa tudi vsebine za gledanje in poslušanje.

Juša Fabjan (Luna \TBWA)

Predlaga trojček knjig slovenskih avtorjev, ki so idealna kombinacija za poletno dopustovanje.

Knjige:

VČLANI SE

Svoja priporočila lahko delite z nami. Pošljite jih na naš e-mail naslov.

Povezane teme

No items found.

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam