Tudi v letošnjem letu smo za vas pripravili izbor vsebin in priporočil, ki so navdušili člane Društva za marketing Slovenije. V priporočilih Poletno branje boste našli predloge za branje (knjig, člankov, zapisov …), gledanje (filmov, serij, oddaj …) in poslušanje (podcastov …). Vsebine so raznolike, vse od osebnega in kariernega razvoja pa vse do lahkotnejših vsebin za sprostitev. Seznam predlogov bomo tokom poletja še dopolnjevali.
Jerneja Faletič (Triglav Skladi)
Knjiga:
Margaret Atwood: trilogija Oryx and Crake, The Year of the Flood, MaddAddam. Atwood v zadnjih letih širša javnost pozna predvsem po Deklini zgodbi, je pa vredno prebrati tudi njena ostala dela. Priporočam prav vse, kar je spisala, izpostavljam pa trilogijo romanov, ki se ravno tako dogajajo v distopični prihodnosti, ko ostanejo žive posamezne skupinice ljudi, potem ko človeštvo zdesetka smrtonosen virus, ki je bil (sicer zanalašč) izpuščen med ljudi. Zveni vsaj malo znano? :) Romani so izšli 2003, 2009 in 2013, torej je Atwood res mojstrica napovedovanja dokaj realne prihodnosti. To namreč še zdaleč ni edina stvar, ki jo je srhljivo točno napovedala v tej trilogiji.
Članek:
Če kdo še ni prebral nedavnega prispevka na portalu N1 Info, intervjuja z dr. Davidom Dunningom, enim od "očetov" Dunning-Krugerjevega učinka, ga Jerneja močno priporoča. Predvsem si moramo vsi zapomniti ta del: "Ko nekdo sliši za Dunning-Krugerjev učinek, ne bi smel razmišljati, kako zmotno se vidijo drugi, temveč bi morali prevprašati samega sebe."
Serija, film:
Priporoča kar dve seriji, obe opazujeta družbo, ena je čustvena, druga pa zabavna. Prva je After Life, ena od mojstrovin Rickyja Gervaisa, ki je, poleg tega, da je provokativen komik, tudi pronicljiv in senzibilen avtor. V tej seriji se to pokaže v vsem sijaju, saj je After Life čustvena, grenkosladka serija o vdovcu, ki poskuša preživeti vsakdan po smrti svoje žene. Serija, ob kateri se jokaš, smeješ, in spet ugotoviš, da so drugi ljudje najboljša stvar, ki se lahko zgodi človeku.
Druga pa je lahkotna in obenem družbenokritična Crazy Ex-Girlfriend, serija, ki se je sicer končala že pred nekaj leti, a ostaja aktualna in zabavna. Rachel Bloom, soavtorici serije in glavni igralki, je uspelo v celotno serijo in še posebej v glasbene točke, ki jih je v vsaki epizodi kar nekaj, spraviti zabavne, a realne komentarje o družbi. In brez skrbi - glasbene točke niso ne prisiljene ne vsiljive in niti osladne, kar je dosežek samo po sebi.
Podcast:
Everyone Hates Marketers, Louis Grenier. Nisem edina, ki ga priporočam v tem poletju, in že po eni epizodi bo vsem jasno, zakaj. Louis je človek, ki ne dolgovezi in to zahteva tudi od svojih gostov. Marketingaš, ki zna gostiti tudi Neila Patela, s katerim se sicer fundamentalno ne strinja glede tega, kako naj bi izgledal (vero)dostojen marketing, na način, da je epizoda poslušljiva in konstruktivna.
Katja Hrovatin (Luna \TBWA)
Podcast:
Business Movers. Skozi pripoved povzame poslovno pot najuspešnejših poslovnežev - od vseh izzivov do njihovih rešitev za uspeh. Ravno prav, če imaš dobre pol ure jutranje vožnje do službe 🙂.
LUNA BOOK CLUB
Luna \TBWA je z nami delila še nekaj knjig iz internega bralnega kluba "LUNA BOOK CLUB". So bolj strokovne, ampak primerne tudi za poletje:
Odpiramo vrata tujine (Barbara Hribar, Boštjan j. Turk – Svet kapitala). Serija člankov o državah, kjer avtorja predstavita države v obliki poljudne analize trga – tako za privatne kot tudi poslovne namene.
Serija:
Borgen. Danska politična serija, ki predstavlja blišč in bedo politike. V demokraciji, ki je stara več kot 130 let, kjer so tudi medosebni odnosi posledica političnih iger…
Portal:
Finance. Ker najdeš pomembne lokalizirane, pa tudi mendnrodne informacije.
The Crown. Serija življenju kraljice Elizabete II, govori o zanimivih podrobnostih, ki jih morda ne veš o zgodovini Velike Britanije :).
Aleš Udir (Iskratel)
Članka:
Top 3 challenges facing leaders today. Čisto praktični in aktualni nasveti oziroma usmeritve za vse, ki so v vlogi vodje ali pa še stopajo v te čevlje.
Danska politična uspešnica Borgen – Power & Glory. Kot nekomu, ki so mu bile (vsaj prve sezone) serije House of Cards všečne, je tole še občutno boljše 😉.
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.