Tudi v letošnjem letu smo za vas pripravili izbor vsebin in priporočil, ki so navdušili člane Društva za marketing Slovenije. V priporočilih Poletno branje boste našli predloge za branje (knjig, člankov, zapisov …), gledanje (filmov, serij, oddaj …) in poslušanje (podcastov …). Vsebine so raznolike, vse od osebnega in kariernega razvoja pa vse do lahkotnejših vsebin za sprostitev. Seznam predlogov bomo tokom poletja še dopolnjevali.
Top Gun, ker me je vrnil v mladost in me potolažil, da je sicer minilo veliko let, ampak da smo še vedno v dobri formi ;).
Dokumentarna serija:
Simon Reeve around the world, kjer Simon odkriva prekrasne destinacije po vsem svetu, obenem pa odkriva okoljsko in drugo problematiko, ki se skriva za turističnimi podobami dežel.
Radio:
Val202, ker ima najboljšo glasbo in odlične pogovore.
Keith Ferrazzi: Leading Without Authority ali spletno verzijo na isto temo na portalu Midvalley z naslovom Ultimate Leadership priporočam vsem, ki vas zanimajo prakse sodobnega vodenja. Sama sem si pogledala verzijo na Mindvalley in je odlična.
Film:
Down to Earth with Zac Efron je lahkotna dokumentarna serija s pomembnim sporočilom. Zac Efron in Darin Olien potujeta v Francijo, Portoriko, London, Islandijo, Kostariko, Peru itd. in na zanimiv način približata trajnostne zelene prakse.
Knjige - Motivacijske: Niso klasične »we can and we will« knjige. Mene inspirirajo, ker je človek, ki je to napisal, dejansko moral živeti to, kar »Prodaja«. Po teh knjigah se samo nasmehneš, ko ti rečejo, da ni mogoče in da tega ne moreš.
Tomaž Humar: Svet ni meja. Prejel knjigo za darilo. Nisem vedel, kaj me čaka. Ko prebereš, se ti zdi vse mogoče in da so izzivi le v glavi, vsaj tako je dokazal Tomaž, ko je pri svojih 19ih letih sedel na kolo in odvozil 28.968 kilometrov dolgo pot okoli sveta.
The Shop: Uninterrupted by LeBron James. Pogovorna oddaja o poslu, športu itd., ni samo za športne navdušence, ampak za vse, ki bi radi vpogled v ozadje uspešnih poslovnežev/športnikov/entertainerjev.
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.