Tudi v letošnjem poletju zbiramo predloge naših članov, ki že vrsto let v juliju in avgustu priporočate, kaj med poletjem, ko imamo marketingaši vendarle nekoliko več časa, radi berete, gledate, poslušate. V drugem delu svoje predloge delijo Petra Čadež, Nika Mohar, Simona Špilak in Aljaž Urbanc.
Petra Čadež (Atlantic Grupa)

Ker je bilo v našem marketingu v zadnjih mesecih zelo pestro in uspešno, pa tudi precej zahtevno, bo letošnje poletje dobilo prednost leposlovje. Poletni dni bodo zaznamovale:

Neapeljski cikel Ellene Ferrante (sem že pri tretji knjigi), Salley Rooney: Conversations with Friends in Normal People, Etaf Rum: A Woman is No Man, Julian Barnes: Levels of Life in Frederik Backman: Beartown.

Jeseni pa spet na vrsto pride malo bolj zahtevno branje, zato na polici čakajo:

Petra Čadež (Atlantic Grupa) se bo med poletjem prepustila leposlovju, jeseni pa bo čas za resnejše vsebine.
Simona Špilak (BOC Institute)
  • Jeff Walker: Launch - V knjigi je vsebina, ki mi je pomagala pri postavitvi mojega novega spletnega posla in me opogumila, da sem že med karanteno postavila svojo ekipo, s katero sedaj pospešeno delamo na globalnem projektu.
  • M. Buckingham& A. Goodall: Nine Lies About Work - Izjemno preprosta knjiga, ki razbija mite o vodenju in hkrati ponuja premislek o vsem, kako učimo, vzgajamo in razvijamo vodenje v organizacijah. Vsebina razkriva, da vodenje niso samo modne besede in prepoznavni izrazi, ampak da je potrebno za uspešno vodenje prilagoditi svoj slog - vsakemu posamezniku in različnim nivojem v organizaciji.
  • Ray Dalio: Principles - Klasika, preberite jo. Na trenutke tehnična, a vseeno iskrena in koristna vsebina, ki mi jo je konec lanskega leta predstavil eden od mojih klientov.

Podcasti

TV serija

Nekje sredi karantene sem se okužila s serijo "Murdoch Mysteries": Zanimiva kriminalistična serija, ki se dogaja konec 19. stoletja in spretno povezuje resnične znanstvene iznajdbe ter izume na prehodu v 20. stoletje.

Ne morem brez

  • Dnevne doze HBR newsletterja, obiska Linkedin profila BOC Institute in vseh mojih profilov na družbenih omrežjih, kjer pridno delim svoje izkušnje in znanje.
Nika Mohar (Iskratel)

V zadnjem letu ali dveh me je najbolj navdušila knjga Tom Goodwin: Digital Darwinism. Obenem izjemno toplo priporočam tudi knjigo Frederic Laloux: Reinventing Organizations.

Priporočam tudi dva TED Talka, ki sta mi res ostala v spominu: Simon Sinek – How great leaders inspire action (in seveda njegov slavni viral speech na oddaji Millennials in the Workplace) ter Brené Brown – The power of vulnerability.

Zadnja serija, katero sem pred časom pogledala in me je navdušila, pa je »Apple TV« The Morning Show z Jennifer Aniston v glavni vlogi.

Aljaž Urbanc (Elan)

Knjigi

  • Carol S. Dweck: Mindset - Knjiga, ki učinkovito prikaže, kako naš način razmišljanja vpliva na našo uspešnost na različnih področjih življenja in dela.
  • Tonny Robbins: Awaken the giant within - Kako upravljati s samim sabo ter poiskati vaš smisel življenja?

Podcast

Newslettri

TV serija

Povezane teme

No items found.

Drugi zapisi na temo

o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 280 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
večkot 70 dogodkov letno
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice